196 találat az Indexről, és a környékéről.
A szociológus szerint Magyarország áldozata lett Hszi Csin-ping tervének.
A dolgozók jelentős része utcára kerül.
A városvezetést váratlanul érte Szijjártó Péter bejelentése.
Az ukrán tulajdonos a veszteséges működés és az elavult infrastruktúra miatt döntött így.
Legendás, retró kedvenceinket már nem gyártják itthon, az édességgyárat végleg leépítették.
2024. december 28., 10:42
A közgazdász szerint a kormányzat is rájött erre, ezért indítanak egy új programot.
2024. december 27., 12:41
A kivitelező szerint csak fordítási hibáról van szó.
2024. december 21., 13:37
A tervek szerint 2030-ig jelentősen megvágnák a gyártási kapacitást, illetve rengeteg németországi munkahelyet szüntetnének meg.
2024. december 21., 12:20
Az utolsó pillanatban sikerült megkötni a megállapodást.
2024. december 12., 10:18
A vállalat minden dolgozóját érinti.
2024. december 12., 06:06
2025 végén kezdődhet a termelés.
2024. december 11., 13:03
A szokásos téli karbantartás és átépítés következik, csak most egy kicsit hamarabb.
Fontos szerepet szán a vállalat az üzemnek.
A Volkswagen csökkentené a munkavállalók bérét és több gyárat is bezárna. A dolgozók ezt nem tűrik.
2024. november 28., 09:51
Ez gyors volt.
2024. november 27., 16:22
A szétrepülő törmelékek egy háztömbbel távolabb is kárt okoztak más ingatlanokban.
2024. november 23., 10:37
A Coca-Colának is gyárt alumíniumdobozokat a működését januárban 150 fővel megkezdő cég.
2024. november 20., 08:27
A helyszínre mentőhelikopter is érkezett.
2024. november 18., 15:41
A baleset során 40-50 milliós kár keletkezett.
2024. november 17., 06:34
Orbán Viktor szerint a két új üzem erősíti majd a gyengélkedő magyar gazdaságot.
2024. november 16., 11:49
Minden bizonnyal az iX3-szériát kezdik el itt, teljesen új platformon.
2024. november 13., 18:23
Felülírták a korábbi környezethasználati határértékeket.
2024. november 13., 10:34
A német gyártó nem talált vevőt a komplexumra, és alternatív megoldással sem sikerült előállni.
2024. november 11., 00:00
A titkolózó önkormányzat most végre válaszolt a helyieknek.
Több mint 300 ember marad munka nélkül.
Folyamatosan mérik a légszennyezés mértékét.
Körülbelül húsz tűzoltóautó érkezett a helyszínre.
Drónfelvétel készült a gigantikus beruházásról.
A tervek szerint 10 ezer járművet készítenének.
Már senki sem érezheti magát biztonságban a gyártónál.
A munka valódi hősei a szocialista gyárak dolgozói voltak: képekben mutatjuk meg, milyen körülmények közt végezték feladataikat anno.
A tervek szerint 2025 januárjában nyílik meg.
Nagy bejelentést tett a szlovák kormányfő.
Ingyenrepjegyet, munkát, pénzt és európai kalandokat kínáltak. Ezek helyett a tatár sztyeppe gyáraiban robotoltatják őket.
2024. szeptember 22., 11:36
A gyárra minden bizonnyal a büntetővámok elkerülése miatt lenne szükség.
2024. szeptember 16., 18:33
Másfél millió autóját hívja vissza a cég.
2024. szeptember 12., 15:30
Augusztus elején jegyezték be a céget.
2024. szeptember 11., 16:33
A Kínában található üzemek leállítása összesen körülbelül 2000 embert érint.
2024. szeptember 7., 16:33
Az első LP400-at gyár- és családlátogatásra vitték.
2024. szeptember 6., 10:30
Az egyetlen menekülési út a márka alapos átszervezése, és a kiadások drasztikus csökkentése.
2024. szeptember 4., 11:34
A szakszervezetek szerint az igazgatótanács megbukott.
2024. augusztus 30., 06:51
A spanyolok nemrég Vlagyimir Putyinra hivatkozva vétózták meg az ügyletet.
2024. augusztus 12., 14:10
A gyár alapkövét várhatóan ősszel fogják letenni.
A zöldszervezet követeléseket fogalmazott meg a kormánnyal szemben.
Rajtunk kívül pedig Csehországon és Spanyolországon gondolkodik a SAIC.
Vajda Attila célja, hogy papírgyára 2050-re karbonsemlegessé váljon.
A Volkswagen cégcsoport 36 éve nem zárt be gyárat, ez most változhat.
Mintegy 95 millió forintot szán a tervekre az Építési és Közlekedési Minisztérium.
Három új csarnok és egy összekötő épület.
500 ember a döntés, a Nemzetgazdasági Minisztérium is reagált a hírre.
Megérkeztek a 2022-ben indított vizsgálat eredményei.
Viszont nem öt egymást követő napra.
A kormány előre jelezte, hogy a szektor kiemelt szereplő a stratégiában.
Több árulót is kiszúrtak már.
A kínai BYD villanyautó-gyártó éppen hogy csak megállapodott első európai üzemének felépítéséről Szeged mellett, ám már tervezik a következőt.
Ennek értelmében a hatóságnak el kell rendelnie az üzem működésének felfüggesztését.
Sajtóinformációk szerint a Great Wall Motors a baranyai megyeszékhelyet választotta.
A konténervárosban akár 1400-an is elférhetnek.
Már keresik a 2-3 milliárd dolláros befektetés helyszínét, de a feltételek kemények.