Óvakodjanak, kétszázzal megy!
Tesztelik a Budapest–Belgrád gyorsvasút utolsó szakaszát Szerbiában.
Tesztelik a Budapest–Belgrád gyorsvasút utolsó szakaszát Szerbiában.
Lehet, hogy tényleg álom marad.
Szijjártó Péter szerint Brüsszel érdeklődik a projekt iránt.
Mintegy húszmillió utast tudna szállítani évente.
Krakkóban találkoztak a tömb közlekedésért felelős vezető politikusai.
Ez év végére elkészülhet a Belgrád–Budapest-gyorsvasút Belgrád és Újvidék közötti szakasza.
A 300 kilométeres óránkénti sebesség lehetővé teszi, hogy a lengyel fővárosba mindössze öt és fél óra alatt el lehessen jutni.
A fővárost Kolozsvárral összekötő szuperjárat megvalósíthatósági tanulmányát nettó 750 millió forintért készítik el.
Jövő nyárig elkészülhet a Budapest-Varsó gyorsvasút megvalósíthatósági tanulmánya
A Főmtervnek egyebek mellett kb. 45 km hosszú felszíni pályát, 5 km hosszú alagutat, 27 felszíni állomást is kell terveznie.
A most több mint hét órás út kettőre rövidülhet.
A szupervonat élőben nem is volt olyan gyors, a közlekedési miniszter ügyesen megoldotta.
Megfeleződhet a menetidő, a belváros 20 perc alatt elérhető lesz.
Megjelentek a kormány nemzetgazdaságilag kiemelt vasúti beruházásai.
Hat éves csúszással adták át a Mekka és Medina közti gyorsvasutat, ami 1,8 billió forintba került.
Jövő őszig készül el a tanulmány arról, hogyan és mennyiért lehetne Budapestet Varsóval összekötni.
Szakértők szerint akár 3000 milliárd forintba is kerülhetne a vasúti beruházás, amelyet a kormány már tervezget egy ideje.
A lengyel és magyar kormány már többször egyeztetett az ötletről.
Két cég is pályázott a tereprendezésre, ami előkészítené a projektet, de érvénytelen az eljárás.
Most, hogy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű lett a projekt, meg is valósulhat.