Használt farmerekből készít autós kiegészítőket a Hyundai és egy magyar divatmárka
„Szerettünk volna újrahasznosítani és értéket teremteni egyben.”
„Szerettünk volna újrahasznosítani és értéket teremteni egyben.”
Faültetés, használt divatcikkek, újrahasznosított cipők – kinek jut erről eszébe a Gucci?
A válasz a turkálóban keresendő.
A munkaerőhiány és az ingatlapiaci drágulás ellenére is terjeszkednének a boltok, és egyelőre nem érzik a magyar cégek a globális használtruha piac visszaesését. Afrika és a fast fashion viszont még bekavarhat.
Boltban vagy online vásárlunk? Újat vagy használtat veszünk? Milyen gyakran? Mennyit költünk? Kíváncsiak vagyunk az ön szokásaira is, hogy megírhassuk, hogyan vásárol az átlag.
A divatipar ma a második legpiszkosabb iparág. Sem a gyártásra, sem a ruhaszemét kezelésére nincs megnyugtató megoldás, és a márkák közti verseny egyre őrültebb tempót diktál. Oké, hogy le van árazva ezer forintra, de biztos hogy kell az idei tizenötödik póló?