Ha Alonso elindul az Indy 500-on, csak Szato nyerhet
A japán pilóta a végig jól menő Dixont hajrázta le, egy nagy baleset után, sárga zászló alatt nyert.
A japán pilóta a végig jól menő Dixont hajrázta le, egy nagy baleset után, sárga zászló alatt nyert.
Az autóját összetörte az edzésen, de a kétszeres F1-világbajnok sérülés nélkül megúszta.
Tavaly az előselejtezőn bukott el a kétszeres F1-es világbajnok, idén automatikusan indulhat a futamon.
A világ legnagyobb egynapos sporteseményét máskor akár 300 ezren is követik a helyszínen.
A tavalyi kudarc után megint régi csapatával indul az Indy500-on.
A legendás verseny megnyerése a fő célja 2020-ra, de nem biztos, hogy a McLarennel próbálkozik újra.
Hatalmas finis volt, 1914 után győzött francia a világ talán leghíresebb autóversenyén.
Vagyis inkább a McLaren, bár az Indianapolis 500-on vallott kudarchoz vezető úton a csapatnak és a pilótának is rettentő komoly szerepe volt. A végén tucatnyi röhejes hibán múlt a bukás, példaul az autó színén.
Csapatfőnöke nyilvánosan kért bocsánatot az F1-bajnoktól.
A szétlövésen sem volt elég gyors, nem fért be a legjobb 33-ba a kétszeres F1-világbajnok.
Legjobb esetben is csak a 31. helyről kezdhet majd, már ha egyáltalán rajthoz állhat.
A pilóta az indianapolisi pálya hármas kanyarjában kapta el a falat. Sérülés nélkül megúszta.
A McLaren bemutatta a kocsit, amivel a spanyol indul a jövő hónapban az Indianapolis 500-on.
GM-márkákkal készül a Daytonai 24 órás versenyre és az Indy 500-ra.
A Triplakorona a tét. Azt még mindig nem tudni, vállal-e más sorozatot jövőre a spanyol.
Ő lett az év újonca, több amerikai lap kiakadt.
Ami máshol a pezsgő, az itt a tej. Páncélozott autó és külön felügyelők is járnak hozzá.
És bőven nem csak arról, milyen egy izgalmas verseny, mert amellett, hogy az IndyCar a pályán is túltett az F1-en, a közvetítésben is simán lenyomta.
Az Indy 500-ak talán legnagyobb bukását simán túlélte a 2008-as győztes.
Takuma Szato 40 évesen ért a csúcsra nagy versenyen. Alonso 20 körrel a cél előtt motorhibával állt ki. Drámai bukások Indianapolisban.
Szato Takuma nagy hajrával futott be. Alonso háromszor vezetett, de 20 körrel a vége előtt itt is a Honda-motor hagyta cserben. Volt egy óriási baleset, csoda, hogy megúszták.
Hát persze, hiszen tavaly is egy ex-F1-es győzött, és szintén elsőre. A dolog azért nem ennyire egyszerű, megnéztük, mi egyáltalán a különbség az Indycar és a Forma-1 között, mit értek el az F1-es bajnokok, és milyen újdonságokkal kell megbarátkoznia a spanyolnak. Rajt vasárnap este fél hétkor.
Mire megy a beugrója Monacóban, és mire a városi pálya tavalyi nagy vesztese? Dupla Forma–1-es hétvége jön, vasárnap Monaco és Indianapolis 500 a kétszeres F1-bajnokkal. Bukótér-podcast.
Elképesztő időmérő Indianapolisban, 370 km/h felett.
Az Indy500 edzésén csúszott ki, meg is kellett műteni.
Jön az időmérő, az edző nem kecsegtet sok jóval.
Kezdi felpörgetni a tempót, mindjárt jön az időmérő.
Össze is vetette az F1-et és az indianapolisi stílust.
Megvolt az első hivatalos edzésnapja Amerikában.
Hogy nem szállt még el Alonso agya? De már kattog, azonnal kapott is egy ajánlatot.
Pszichiáterhez küldené Alonso miatt a McLaren csapatfőnökét.
Először járt F1-futamon leváltása óta a régi főnök.
Az ottani hondás csapatnál, Andretti kocsijával indul majd. Button máris visszatérhet?
Először indult a futamon. Az F1-ben öt GP jutott neki.
Kemény verseny volt sok balesettel, páran kórházba kerültek, de súlyos sérült valószínűleg nincs.
Alig állt a lábán a futamgyőztes Josef Newgarden.
Ez történt a háromszoros Indy-győztessel. Jól van, de a futamon tragédia lehet, ha egy autó elszáll.