Legyártották az utolsó Jaguar F-Type-ot
Villanyautógyártóvá válna a Jaguar, ezért gyomlálják ki hagyományos meghajtású modelljeiket.
Villanyautógyártóvá válna a Jaguar, ezért gyomlálják ki hagyományos meghajtású modelljeiket.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Egy friss amerikai jelentésből derült ki.
Három elektromos modellel terveznek, az egyik már jövőre megjelenik.
V12-es motorral, hatsebességes kéziváltóval.
Jól megy az indiai óriásvállalatnak.
A gyárak átállnak az új modellekre.
Kompresszoros V8 és a kaszkadőrautós korszaknál magasabb összeszerelési minőség jellemzi Ian Callum legújabb büszkeségét, az utcai C-X75-öt.
Betörtek egy Jaguar-Land Rover kereskedésbe és vittek, amit csak tudtak.
Szerintük 23-asnál nagyobb nem kell.
Ezek a színészek annyira megszerették a kellékként használt autókat, hogy a forgatás után sem tudtak megválni tőlük.
Fémből készült párnaként óvja a járókelők fejét.
Csupán 150 darab készül, aztán villanyautókra vált a vállalat.
A korábbi hírekkel ellentétben az I-Pace sem ússza meg.
Ennyi idősen is lehet egy elegáns brit kívánatos?
Majd lehet mutatni az unokáknak, hogy régen ilyen is volt.
A cégvezető szerint alapvető szemléletváltásra van szükség, mert a múltbéli hozzáállás alapjaiban hibás volt.
Idén a szokásosnál is több gyöngyszem kötött ki a szalmabálák között.
A hiba okát egyelőre nem derítették ki, az azonban remek hír, hogy senki nem sérült meg komolyabban.
Az elmúlt 5 évben gyártott I-Pace-ek akkumulátora kigyulladhat.
Minden Range Rover JLR, de nem minden JLR Range Rover, a Land Rovert meg nem is értjük
Az Egyesült Királyság az egyik lehetséges célpont, de mások is a ringben vannak még.
Ezek az autók nagy dobásnak indultak, de a vevők ezt máshogy látták.
A milliárdos autófanatikusok bármit hajlandóak megadni egy-egy gyűjtői példányért. Nekik köszönhető, hogy igazi ritkaságok is fennmaradtak.
A típusneveket fogják márkanévként használni ezentúl.
A 2022-ben vásárolt Jaguarom életében fontos pillanat jött el: végre megvettem a lengéscsillapítókat, és most beszerelem őket. Mert mi baj lehet?
Körképünkben megnéztük, melyik márka milyen hosszú garanciaidőt vállal ma Magyarországon az eladott új autókra.
Meglepetés az XE, miközben nem sok ideje van már a piacon. Ritka, mint a fehér holló, pedig egy kíváló luxusautó a kompakt, sportos fajtából.
Kevés kocsi határozza meg annyira a stílusod, mint egy kupé Jaguar. Ezt atomjaira szedték, a felújítás után összerakták, így lett 34 évesen ismét új.
Egy XK140-esként kezdte az életét 1955-ben, aztán jött a baleset, majd a megmentő.
Idén már 5 éves a Jaguar villany SUV-ja, frissítettek egyet a formán.
Vagy akár úgy is mondhatnánk, hogy 20 százalékkal növelte a Jaguar az F-Pace P400e tisztán elektromos hatótávját.
Ez egy életérzés: állítja Róbert, és nem sajnálja az autótól a pénzt.
Az óriás karakter jóval nagyobb karriert takart a Harry Potter-es mellékszerepnél: Robbie Coltrane a színészet mellett az autóknak is élt.
Már vételkor világos volt, hogy lesz feladat a Jaguar XJ6 3.2S körül, de ahogy lenni szokott, több lett mint reméltem. A mosolyom azért még töretlen.
Végül magasba tartott hüvelykujjal távozott, mint aki jól végezte dolgát.
Százéves a gyártó, amelyik sikeres volt a luxusiparban és a versenypályán is, most összeszedtünk öt különleges Jaguart, amire megéri emlékezni.
Bolla Gyuri videóban mesél a jaguaros eseményekről, nézd, kövesd a csatornáját!
Feltehetően az akkumulátorral lehetett a gond, pedig az I-Pace a kevésbé gyúlékony villanyautók közé tartozik.
A filmes autók eladásából származó bevétel egy része jótékony célra megy majd.
Állítólag három teljesen új, sportos SUV-ról van szó, amelyekből drágán adnának el keveset.
Öreg angol autót birtokolni nem vall ép észre, de szerencsére édes kórság az ilyen.
Kis fogyasztás? Megbízhatóság? Olcsó alkatrészek? Ilyeneket nem ígér a Jaguar XJ6. Persze gyönyörű és csodálatos, de őrült lennék megvenni. Izé…
Alig pár évig volt piacon az XJ-C, a történelemben mégis maradandó helye van. Mert ennyire szépet még a Jaguar se tud gyakran.
Sőt, ukrán hírszerzői források szerint több mint száz harcjármű működésképtelen lett.
Egyesek szerint minden mai Jaguar Land Rover termék közül ez a legmegbízhatóbb. Tehát reggel be fog indulni, a kérdés csak az, akarod-e vezetni.
Bárki kipróbálhatja az ezer lóerős, elektromos együlésest, de a szomszéd sarokig sem juthatunk vele.
Az orosz és az ukrán hadsereg fegyverzete nagyon hasonló. Mindkettő eredete a szovjet időkre nyúlik vissza.
Ez lesz a kulcs a hármas szintű önvezető rendszerükhöz.
Panthera néven érkezik az összes jövőbeli Jaguar alapja, és úgy néz ki, mégsem vonnak be új partnert a fejlesztéséhez.
Nagyon drága autót akartak csinálni, nagyon gazdag embereknek. Sikerült.
Minden erejüket a négy év múlva esedékes elektromos átállásra koncentrálják.
A harmadik negyedév azt jelzi, hogy a brit gyártó képtelen kielégíteni az igényeket, és ezért vesztett jelentős összeget.
Hagyták a fenébe a mindenható eredetiséget, inkább élvezetes veteránt csináltak ebből a Jaguar E-Type-ból.
Az E-Pace drágább és nehezebb, mint méretéből gondolnánk, de kényelmesebb is. És konnektoros hibridként is jó vezetni, hát mágusok ezek az angolok?!
Csodásan néz ki a Jaguar XF, jó benne ülni, remek vezetni, és ezen az sem változtat, hogy 204 lóerős turbódízel zakatol benne. Legalább mozgásban is hosszan, takarékosan élvezhető.
Erről a Jaguarról nem a sportosság jut eszünkbe, hiába van alatta igényes futómű. Vajon mennyire bivaly a hathengeres az orrában?