Bejelentették, megépül Magyarország legnagyobb vidéki autópálya-csomópontja
Az M44-es, az M5-ös, az 5-ös és a leendő M8-as találkozásánál jön létre.
Az M44-es, az M5-ös, az 5-ös és a leendő M8-as találkozásánál jön létre.
A moszkvai nagy körgyűrű 70 kilométer hosszú.
Az építési tapasztalatok átadása mellett akár még pénzt is adnának.
Két gépkocsi ütközött, a helyszínelés miatt azonban egysávosra szűkült az út.
Egyre telítődnek a fővárosba vezető főbb útvonalak, de jelentős torlódásra egyelőre nincsen.
Már meghirdették a pályázatot a Komárom és Dunaújváros közötti gyorsforgalmi út megtervezésére, míg az M0-sról semmi hír.
Szükség lenne a háttérbe került M0-s nyugati szektorára, mert a mostani tervek nagy káoszt okozhatnak. Molnár László közlekedésmérnök, a Főmterv korábbi vezérigazgatója elmondja azt is, mi lehet a budai közlekedési gondok megoldása.
Torlódások és ideiglenes lezárás is volt a körgyűrűn.
Eredménytelen volt a megvalósíthatósági tanulmányra kiírt eljárás, a végleges nyomvonalról sincs még döntés.
2018-ban már járhat is a felújított körvasút, 6-7 milliárdba fog kerülni.
Az M1-es és az M7-es között is háromsávos lesz.
A kormány hiába támogatja, pénz az nincs rá.