Fényes idomokat villantott a Kia EV3
Ez lehet a Kia EV családjának a legkisebb, ezáltal legolcsóbb tagja majd.
Ez lehet a Kia EV családjának a legkisebb, ezáltal legolcsóbb tagja majd.
A faceliftes változat jóval szigorúbb jelenségnek ígérkezik az elődjénél.
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Mennyi az MPGe? Kiderült.
Hamarosan gyártani is fogják a koreaiak Humveejét a lengyelek.
Mélyen a zsebébe nyúl a Kia, hogy segítse villanyautói eladását.
Idő előtt elfárad és eltörik egy alkatrész, ami miatt irányíthatatlanná is válhat az autó.
Balesetveszélyesek lehetnek.
Egyelőre Amerikának és Ázsiának szánják a csapott hátú K4-et, de Európában is lenne rá igény.
A Hyundai-Kia csoport dominált a díjátadón, de azért mások is kaptak díjakat.
Nem elég, hogy egy kényelmes, hétüléses prémium SUV, még legyen bődületesen erős és sportos is.
Bár sokat lehet vitázni arról, szépek-e a modern Kiák, a koreaiak tagadhatatlanul a saját útjukat járják a külső és belső dizájnt illetően.
2365 lóerőt vittünk versenypályára, pusztán szakmai alázatból. Sorhatos BMW, 1020 lóerős Tesla, könnyed Alpine és egy családi Kia az M-Ringen.
Skoda Octavia, Suzuki S-Cross és Vitara a sláger, de tágabb élbolyban is vannak érdekes eredmények.
Az elitklubba tartozik a gyártó.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Nem maradunk koreai GT autó nélkül.
Öt gyártó vállalta be, hogy súlyos dollármilliókat fizessen fél perc reklámidőért.
Rekordszámú, 350 ezer autót gyártott tavaly a Kia Slovakia, a többségük Kia Sportage volt.
Sok autógyártó csak mondogatja, hogy ő majd prémium márka lesz, a Kia meg csöndben piacra dobott egy igazi prémium autót.
Nem kellett hívni, jött magától.
A PBV lehet a közlekedés jövője, ha a Kia tényleg megvalósítja.
Sok ikonikus modelltől veszünk búcsút 2024-ben.
Sorozatunk befejező részében a gondosan megépített, gyártásba mégsem került pickupokat mutatjuk be. Neked melyik jön be a legjobban?
A visszahívásban két modell érintett és eddig két esetről tudnak.
A Uni Wheel méretéből adódóan bármilyen kerekes járművet képes meghajtani.
Négy európai, egy koreai, egy japán és egy kínai márka jutott a döntőbe.
Az Amerikában is nagynak számító elektromos SUV hatása még kérdéses Magyarországon. 30 millió környékén viszont hasonló sincs itthon.
A koreaiak 3,37 millió autót hívtak vissza, a Toyota 20 milliárd forintnyi kártérítést fizet.
Az elmúlt hónapok az elektromos autók iránti kereslet gyengeségéről szóltak, ám nem mindegyik autógyártó látja sötéten a helyzetet.
24 gyártó vonultatja fel modelljeit.
*ha nem gyártanának más országra. A zsolnai gyárban jártunk.
A koreai márka még nem végzett a bejelentésekkel. Rögtön itt a következő.
Az EV3 és EV4 már jövőre gyártásba kerülhet.
A Tesla árpolitikája elég agresszív, de 18 millió forint nagyon sok pénz. Mit kaphatunk még ennyiért?
Kis akku, rövid hatótáv, de legalább az ár is kedvező.
Hülye problémára hülye megoldás.
Egyes esetekben túlmelegszik a töltő, így jelentősen meghosszabbodíik a töltési idő.
Szigorúbb nézés, bátrabb vonalak, pedig ez csak egy facelift.
Hivatalosan is bemutatkozott a legkisebb Kia.
Robbanásszerűen megsokszorozódtak az autólopások.
A koreai cég is szeletet kér a szegmensből, a nevet már levédették.
A cuki kisautóból egy picit keményebb kisautó lett.
Uralkodik a VW, lendületben a Tesla, a Dacia és a Skoda. Így néz ki az autópiaci torta.
Az ilyen próbálkozások általában hamar csúnya véget érnek.
A vállalat vezetősége a korábbinál ambiciózusabb tervekkel vág neki a következő éveknek.
Körképünkben megnéztük, melyik márka milyen hosszú garanciaidőt vállal ma Magyarországon az eladott új autókra.
Megnéztük, mennyibe kerülnek a legolcsóbb új autók 2023 tavaszán.
Csodával határos módon minden utas túlélte az esetet.
Van előnye, ha villamossági tapasztalatok birtokában áll neki valaki elektromos autót építeni. Még akkor is, ha ez más iparágból gyűlt össze.
Az új EV5 alapján megsaccolhatjuk, hogy milyenek lesznek majd a Kiák a jövőben.
Meg a nem túl olcsók is - heti hírösszefoglaló.
Március végén mutatják be az új elektromos, hétszemélyes SUV-t.
A többiekre vasárnap estig várni kell.
Most a Kia Rióról derült ki, hogy nem forgalmazzák tovább Európában.
Minden harmadik autó kerül magánkézbe, a legtöbb új kocsi céges.
Majdnem negyedével csökkent a használtautó-import, a piac közben szétszakadóban van.
Skóciától Törökországig üzemanyagköltség nélkül? Lehet, csak nem biztos, hogy tetszeni fog.
Kijöttek az itthoni eladási számok, két japán és egy koreai márka végzett a dobogón.