![A Parkoló Parádé legritkább jobbkormányosa](https://kep.index.hu/1/0/5653/56538/565385/56538593_4180423_5d066706201d870a2721808dfff52a31_wm.jpg)
A Parkoló Parádé legritkább jobbkormányosa
A ritkaságok között is csemegének számító, brit piacra exportált Knight Estate-tel a Wartburg Garage Szolnok csapata autóztatott.
A ritkaságok között is csemegének számító, brit piacra exportált Knight Estate-tel a Wartburg Garage Szolnok csapata autóztatott.
A flottavásárlók kedvence nem volt rászorulva a frissítésre, mégis találtak rajta változtatni valót. Tényleg érdemes volt hozzányúlni?
Ez már a sokadik kedvcsináló az eddigi talán legdurvább BMW M5 és M5 Touringhoz.
A nagy dízel kombik hamarosan kihalnak, de az új Superb azért előtte még megmutatja, hogy mekkora kár lesz ezért a műfajért.
A helyszínre mentőhelikopter is érkezett.
Egyedi megrendelésre készült, összesen 11 darab van belőle, és drágább volt, mint egy McLaren F1.
Akad köztük pusztító, biturbós V8-as, van fura, emelt hasmagasságú családi, sőt, még 34 éves hibrid is. Kombis lista következik.
Bár sokat futott élete során a tesztelt VI-os Golf, simán letagadhatna százezreket.
Mi is ott voltunk a mallorcai sajtóbemutatón, és alaposan szemügyre vettük a németek hiánypótló alkotását.
Az ötajtából már legyártották az utolsót, a Shooting Brake viszont váratlanul sokáig a palettán marad még.
A legmodernebb Astrából nincs ennél ódivatúbb: kombi is, dízel is, tehát egy már most is alig létező kategória utolsó képviselője. Azért még lehet jó?
A frissített Corolla még mindig egy fantasztikus autó remek tulajdonságokkal, amihez nem illik egy ilyen csomagolás - legalábbis belülre.
Jó dizájn, alacsony fogyasztás, bőséges hatótáv. A Peugeot 508 SW úgy sportkombi, hogy papíron valami más.
Ha nem vásárlunk elég Panamera Sport Turismót, a Porsche nem gyárt több Panamera Sport Turismót. Marad a Taycan.
Hiánytermék vagy felesleges kategória a villanykombi?
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Melyik kombival utaznál el a legszívesebben?
Csendet, kényelmet és akár 100 kilométeres tisztán elektromos hatótávot ígér a gyártó.
A kilencedik generációs Passat bemutatója csak augusztusban lesz, de a türelmetlenebbekre is gondolt a Volkswagen.
Autóvásárlás 1 millióért, a nőkre inkább jellemző a tömegközlekedés és Merci visszahívások az eheti hírösszefoglalóban.
Azt mondják, hogy az Euro 7 bevezetése miatt nem érné meg, így hát nem lesz.
Az AMG kombi sofőrje nehéz pillanatokat élhetett át, amikor egy kanyarban katapultált a bal hátsó kereke.
A Legacy Edition tisztelgés a V8-as benzinmotorok egyik utolsó darabjának.
25 éve mutatták be a Volkswagen verzióját, miközben az eredeti 1959-től azért lett Octavia, mert az államosított Škoda gyár nyolcadik modellje volt.
Megy ez úgy, mint egy régi 1,6 szívó benzines. És eszik is annyit. Nesze neked Euro6!
Tisztára úgy érzem magam, mintha az anonim alkoholisták gyűlésén mesélném el, hogy a távoli nagybácsi temetésén titokban bevertem egy hubit.
Bátorsággal pótolta ki az Octavia erejének hiányát a 24 éves lány, akit sem a fény- és hangjelzés, sem a defekt nem állított meg.
A küldetés szerint benzines, automata családi kombit kellett keressek, amiben elférünk öten, de nem kerül sokba. Persze nem bírtam a véremmel.
Legyen megbízható, egyen keveset, és férjen bele a család. Általános, de nem egyszerűen megugorható elvárások ezek. Egy dízel VII-es Golf kombi vajon tudja?
Az automatán kívül semmi nem unalmas a 308 kombiban, és minőségérzetben is megérkezett a kategória élvonalába. Mindennek persze ára van.
Nem mindennapi szerelvényre lettek figyelmesek a napokban a hageni rendőrök.
Sokan már bottal se nagyon piszkálnák a dízeleket, de takarékosan sokat menni még mindig azokkal lehet. Megmutatjuk, mit adnak kétmilláért.
Sokan már bottal se nagyon piszkálnák a dízeleket, de takarékosan sokat menni még mindig azokkal lehet. Megmutatjuk, mit adnak kétmilláért.
Itt a hiánypótló M3 kombi, amellyel nagyon gyorsan cuccolhat a család.
Az M3 Touring csak az 510 lóerős motorral lesz elérhető, de a térkínálat a sima 3-as kombié.
Egykor elképesztően népszerűek voltak, de a piac kegyetlen: úgy fest, lejárt az idejük, a búcsú pedig könnyes lesz.
47 darab készült a Lancia Aurelia Giardinettából, de csak kettő élte túl. Ez itt az egyik.
Keveset fogyasztó, stabil technika kell, amiben elfér a család. Mindezt használtan, 3 millióért.
Oké, ez itt éppen 500 lóerős, 10 hengeres és hátsókerekes.
Képzelj el egy kényelmes, A6-os méretű kombit, amibe belógatták a Corvette kompresszoros V8-ast, kézi váltóval. Ja, nem kell képzelegni: létezik.
Ilyen se volt évek óta: tanult kollégám drágábbnak saccolt egy tesztautót, mint amennyi valójában.
Keveset fogyaszt, hátul hajt és BMW is a 318d Touring, de a négyhengeres turbódízel helyetted is beosztja, amit megspóroltál.
Eredetileg nem készült BMW M5 Touring az E39-ből, de megoldották.
Közben bemutattak egy elektromos Audit, mi pedig Toyotát teszteltünk. Totalcar Híradó.
Rendben, van szerényebb is, de a leggyorsabb Taycan kombi 2,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 430 km-es hatótávja van, ami nem hangzik rosszul.
A takarékosság gátjairól, az M1–M7 büntetőfékező autósáról és a kombik hattyúdaláról is szól a Totalcar Híradó.
A legújabb hírek szerint 2030-ra egy sem marad a kínálatban, a gyártó inkább a terepjáró-jellegű modellekre koncentrál.
Nehéz, dízel, összkerekes és kombi, de 340 lóerős, és akkorát lép, hogy elhiszed, ennél jobb BMW-t nem kapsz ma.
E Subaruban nincs turbó, manuális váltó vagy sportfutómű, nem a rali fanatikusoknak szól. Illetve mégis: miután lenyugodtak és családot alapítottak.
Remek autó a konnektoros Kia Ceed kombi, mert egyszerűen használható, takarékos és tényleg tudja, ami ígér. De nagyon jól állna neki, ha nem sípolna és pittyegne folyamatosan.
A Sports Tourer a B-oszlopig megegyezik az ötajtóssal, de kapott egy 608 literes puttonyt.
Tágas, kényelmes és biztonságos, ráadásul nem is drága – talán nem véletlenül.
Az elektromos fejlesztések költségei és az SUV-k térhódítása megfojtja őket. Ahogy mindent mást is.
Ha teli gázon vágtázik a Mercedes-AMG CLA 45 S, akkor könnyen elkap odabent a halálfélelem – de egy forró ferdehátúban ez jó tulajdonság!
Ha sietni kell, de feltűnés nélkül, akkor itt a 320 lóerős VW Golf kombi.
Tudom, nem kombi, hanem Touring, de a lényeg változatlan: fék és bőrkárpit árán vett sportos családit.
Másképp kérdezem: ki venne Fabiát, ha ennyiért már Octaviát is adnak? Pedig nem mindenkinek kell nagy autó.