2024-ben összesen majdnem hét évet késett a társaság.
Egyre több a vasúti baleset.
A baleseti helyszínelés az érintett szakaszon csak egy vágányon közlekedhetnek a vonatok.
Mindezt le is videózta.
A tűz keletkezésének pontos okát továbbra is vizsgálják.
Döbbenten nyilatkoztak a helyiek a tragédia után.
A vonat utasait más járatokkal szállították tovább.
Mindketten meghaltak.
A miniszterelnök politikai igazgatója a MÁV helyzetéről és a gyermekvédelemről is beszélt.
Volt olyan vidéki állomás is, amelyre egyetlen vállalat sem pályázott.
A MÁV szerint nem ritkák az ilyen esetek.
A MÁV reakciójában a személyszállítási törvényre hivatkozott.
Kulcs, táska, kabát, pénztárca, fülhallgató, de még bakelitlemez is akad az elhagyott holmik között.
Bejött az Index jóslata.
Mint mondta, az arab befektetőnek „kifejezetten heppje” a rekordmagas épületek felhúzása.
A miniszter tiszta vizet öntött a pohárba.
Közveszélyes helyzet fenntartásáért feljelentették a szaktárcát.
Bejelentést tett a MÁV-vezérigazgatója.
Az utasok nem kerültek veszélybe.
Korábban Franciaország és Belgium között használták ezt a típust.
A MÁV-csoport megerősített pótlóbuszflottával készül a vasárnapi csúcsforgalomra.
Ismét Rákosrendező miatt vitáznak a politikusok.
A pálya több száz méteren rongálódott, ami a MÁV szerint kihatással lesz a fővonal vasúti közlekedésére.
Jelentős összeget kellett fizetnie az egyik bliccelőnek.
A Vasúti Hatósági Főosztály megnevezte a vállalat problémáit.
Az intézkedést a csütörtöki bombariadóval összefüggésben hozták meg.
Szükség esetén többletkapacitásokat vonnak be.
Az eddigi színvonal csökkenésétől tartanak.
A vasúttársaság szerint nem teljesíthető, amit az ÁSZ kér tőlük.
A tűz kialakulásának oka továbbra sem ismert.
A baleset miatt pótlóbuszok közlekednek Füzesabony és Poroszló között.
A vállalat szerint decemberben „érdemben javult” a vasút menetrendszerűsége.
Az autósok gyakran arra hivatkoztak, hogy beleolvadt a környezetébe a jármű.
Az érintett szakaszon 10-20 perccel hosszabb menetidőkre lehet számítani.
Becsléseink szerint 2024-ben összesen 6 és 13 év közötti elmaradással értek célba a MÁV vonatai.
A MÁV az Indexszel azt közölte, csak szerkesztették az üzemzavarról szóló posztjukat.
Közel kétszeresére nőtt a menetidő.
Vitézy Dávid máris reagált a kritikákra.
Azt is elárultak, hogy milyen visszatérítésre számíthatnak az utasok.
Rekordokat döntött a szolgáltatás.
Az utasok nem voltak veszélyben.
A frakcióvezető szerint bőven akadna teendő.
Karbantartási munkálatokat végeznek.
Az utasok jelentős késésekre számíthatnak.
A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője reagált a miniszter szerdai bejelentésére.
A Közlekedő Tömeg szerint ez sokat elmond Lázár János minisztériumáról.
Új rendszert vezetnek be, a busz- vagy vasúti menetjegyár felét visszafizetik annak, akinek a járműve húsz percet vagy azt meghaladó mértékben késik.
Szerdán kiderül, mit tervez a tárcavezető.
A terület kiürítése és megtisztítása sem a tervek szerint halad.
Benyújtják a pályázatot.
Megszólalt a miniszter a kutyapárti akcióról.
Hegyi Zsolt szerint az új platform célja, hogy az utasok számára egyszerűbb és gyorsabb legyen az ügyintézést.
Felsővezeték-karbantartás miatt módosulnak az indulási idők.
2024. december 31., 10:33
Lázár János akcióterve mozgásba lendült.
2024. december 31., 07:21
Több változásra is készülhetnek az utasok.
2024. december 30., 15:48
Vitézy Dávid is reagált.
2024. december 23., 07:38
Váltóhiba, felsővezeték-kigyulladás és baleset miatt is akadozik a közlekedés a vasutakon.
2024. december 22., 12:56
A nézők jegyeit visszaváltják.
2024. december 22., 08:21
Több helyen is változik a forgalmi rend ezek miatt.
2024. december 20., 16:53
Mindössze négy cég marad a csoportban.