F1 kibeszélő: Szorongatják a Red Bullt, Newey előtt már titkolózik a csapat
A vártnál unalmasabban indult az idei Emilia-Romagnai Nagydíj, a futam végjátéka mindenért kárpótolt.
A vártnál unalmasabban indult az idei Emilia-Romagnai Nagydíj, a futam végjátéka mindenért kárpótolt.
A világbajnoki címvédő Verstappen hatodikként, csapattársa, Pérez a falban fejezte be a tréninget
Rengetegen izgultak érte: 20 perc alatt 200 ezren kedvelték a posztját.
Egy több mint tíz évig tartó hivatalos hatósági vizsgálat, számos szakértő és számtalan rajongó kereste a válaszokat, de biztosat továbbra sem tudunk.
Minden jel arra mutat, hogy a Ferrarinál folytathatja karrierjét.
Bár az új modell részleteit még hét lakat alatt őrzi a gyártó, egy kereskedők számára tartott bemutatóról kiszivárgott néhány izgalmas információ.
Lando Norris bizonyította klasszisát, de ez is csak a kettős Red Bull-siker megakadályozására volt elég.
Az egykori F1 világbajnok, ritka McLaren P1 sportautóját eladásra kínálja, a vásárláshoz pedig egy érdekes meglepetést ajánl a leendő tulajdonosnak.
A holland győzelme nem volt veszélyben, a dobogó alsó fokáért azonban nagy csata folyt Szuzukában.
A milliárdos üzletember nem volt elégedett McLaren 750s Spyder típusú sportkocsijával.
Alaposan kiverte a balhét, de nincs minden veszve, még van minek örülnie.
Visszanyúlnak a múltba, hogy szebb legyen a jövő.
A Bahrain Mumtalakat Holding Company az eddigi 60 százalékról, 100 százalékra növelte részesedését.
Nagyon gyengén kezdte az évet a francia csapat, ráadásul még a fényt sem látják az alagút végén.
Siralmas helyzetben az Alpine, a Red Bullnak minden sikerült, a riválisok azért reménykednek.
Két csapat teljesen új külsőben pompázik.
Elektrokromatikus üvegtető, 690 lóerő a hibrid V6-os hajtáslánctól, a százas sprint pedig három másodperc alatt.
Több, nagyon menő F1-es készletet is bemutatott a Lego, némelyiknek az ára se lesz gyenge.
Immár 635 lóerőt küld 1520 kiló ellen, miközben utasai a teljes üvegtető alatt élvezhetik a McLaren tempós kényelmét.
A következő szezon első néhány versenyhétvégéje kulcsfontosságú lesz számára.
Ráadásul kettőre lesz szükség.
Ez volt a Formula–1-es Brazil Nagydíj.
Még az utolsó pontért is öldöklő csata volt.
Egy eleve nem gyenge McLaren 720S-t húztak fel két nagyobb turbóval, aztán kipróbálták, hogy mennyi a végsebessége.
Háromszoros világbajnok, a férfi, aki (szinte) minden vasárnap győz.
Hamilton és Leclerc került a top háromba.
Charles Leclerc mellől a McLarenben ülő Lando Norris kezdi még első sorból a vasárnapi versenyt.
A fiatal magyar mérnök útja a Formula–1 egyik legjobb csapatához vezetett.
Nem valószínű, hogy megvette.
Nem elvi, inkább gyakorlati aggályok állnak a háttérben.
A Formula–1-es Japán Nagydíj minden fontos eseménye egy helyen.
A Red Bull hollandja beérte az ötszörös világbajnok Juan Manuel Fangiót.
Rengeteg érdekességet tudtunk meg a készülő új McLarenről, aminek úgy adták el az összes darabját, hogy egy sincs kész.
Szerencsére a pilóta még időben összeszedte a vadul megcsúszó autót.
Le Mans-i szörnyeteg, brit túraautó bajnok, világverő McLarenek és a legendás Godzilla.
A márka autói nem az egyenesben száguldásról szólnak.
Ayrton Senna és Alain Prost kedvence, a McLaren MP4/4 tervezője most új Can-Am McLarent gyárt, hétliteres szívó V8-cal. Ez a Nichols Cars N1A.
Idén a szokásosnál is több gyöngyszem kötött ki a szalmabálák között.
A németek „B” autója egyből csodát tett; a Ferraritól elképzelhető, még az is kevés lenne.
Minden bizonnyal alapos tervezést és előkészítést igényelt feljuttatni az autót az 57. emeletre.
A Lotus Eletre R ugyan egy nagy és nehéz autó, de a 905 lóerő így is igen tempósan mozgatja.
740 lóerős V8, durvább aerodinamika, jobb futómű, és kétszáz kilométer per óra 7.2 másodperc alatt.
Jön a 720S utódja.
Ferrari 550 GTS, Lamborghini Murcielago R-GT, Aston Martin DBR9, Lister Storm, Saleen S7-R, Corvettek és Viperek. A Marcos Mantara LM600 EVO megvolt?
Sorra vesszük a világ meghatározó autógyártóinak legnagyobb példányszámban elkelt modelljeit.
Olyan különlegességeket is tárolnak, mint például a Bugatti Chiron, a McLaren Speedtail vagy épp a Lexus LFA.
Utódja a Ferraritól érkezhet.
45 euróba kerül majd. Mondjuk ilyen szögekkel az F1 feneke elég F40-es lett, de ez egy ilyen műfaj.
A Novitec McLaren Elvája továbbra is nélkülözi az érdemi üvegfelületeket, viszont 104 lóerővel erősebb, mint az amúgy is kihegyezett brit pályagép.
Legutóbb a Haas színeiben versenyzett.
Az ötszörös aranylabdás portugál játékos Szaúd-Arábiában folytatja pályafutását. Megnéztünk hét lenyűgöző autót a garázsából.
164 példány érintett, melyekben üzemanyag szivárgás léphet fel.
A brit sportautógyár mindenképpen arra szeretne törekedni, hogy az autóban meglegyen a McLaren-faktor.
Az újdonságot a Bowers & Wilkins fejlesztette a McLaren számára, így nem csak a különleges logó miatt kérnek érte egy vagyont.
Minőségi problémák miatt most az Artura gyártását is felfüggesztették.
Igaz, csak 50 kilométert tudsz vele menni egy töltéssel.
Az autósport ismert figurája súlyos betegségben szenvedett.
A ritka, mindössze 500 példányban gyártott McLarenről elképzelhető, hogy nem javítható a baleset után.
Szinte napra pontosan egy évvel később újra világbajnoki címről döntött a csattanásuk.