
Jelentős összegeket költenek hirdetésekre a pártok, de ez még nem a kampány
A 2024-es választások idején 5,4 milliárdot hirdettek el online a pártok.
A 2024-es választások idején 5,4 milliárdot hirdettek el online a pártok.
Szerinte akik nem képesek vitába szállni vele, azok „gyávák”.
„Fiatal konzervatív nő, egyenesen a fővárosból.”
Nem ő az egyetlen egyházi személy, aki ott volt a tanfolyamon.
Kifejtette véleményét Istenről, jóról és rosszról is.
Szakács István nem érti, „hogy jött ki ilyen belőle”.
Megjelent a beszámoló.
Naponta 6-8 településre is ellátogat jövő héttől.
Több mint tízmillió forintot költöttek hirdetésekre Novák Katalin lemondása óta.
A miniszterelnök pedofilokról szóló szavaitól volt hangos a kormányülés.
Lapunknak nyilatkozott is.
„Digitális szabadságharcosokat” keresnek.
Karácsony Gergely is reagált a kampánytámogatásokat ért vádakra.
A céget tavaly még 634 millió forinttal támogatták meg.
A Megafon és a CÖF milliárdjai nem kampányköltések?
A Megafon aktivistájával beszélgettünk.
Még úgy is, hogy milliárdos nagyságrendben költöttek Facebook-hirdetésekre.
Minden eddiginél hangsúlyosabb a Facebook szerepe a politikai kampányköltésekben.
A külügyminiszter azt mondta, magyarok vagyunk, és nem hülyék.
A Momentum politikusa egy napot tévedett azzal kapcsolatban, hogy mikor lesz kormányváltás.
Az elsődleges üzenet szerint Gyurcsány Ferenc irányítja a főpolgármestert.
Az Alapjogokért Központ alapítója következik a Fidesz EP-listáján.
A főpolgármester azt állítja, készült a párbeszédes politikus felbukkanására.
Egy Závecz-kutatás szerint a budapestiek kétharmada úgy látja, méltatlanul viselkedett a főpolgármester, amikor Tordai Bence kérdezgetni kezdte őt egy sajtótájékoztatón.