198 találat az Indexről, és a környékéről.
A hatvanas évek német jólétének szimbólumává váltak a gótikus stílusú, Fecske becenévre hallgató Mercedes sorozatok. Egy kabriolet felújításának sztorija.
A frissített Mercedes V osztály olyasmiket is tud, hogy még egy S osztály is irigykedve ráncolja a LED-fényszóróit.
A modell a 24 órás rekordkísérlet során 3 716 kilométert tett meg.
A kétliteres turbómotor 250 lóerőt tud.
Nem mindenkit feszélyez egy 38 milliós nyitott tetős Mercedes, az én vérem sűrű a kabriózáshoz Magyarországon.
A később karbonsemleges módon üzemelő létesítmény az értékes nyersanyagok 96 százalékát képes kinyerni a használhatatlan akkumulátorokból.
Nyomokban tartalmazza a koncepcióautó jegyeit.
Az alapoktól tervezték újra az elektromos G-osztály technikáját, hogy a maximumot hozzák ki a V8-assal párhuzamosan kínált meghajtásból.
Az öreg német prémium nem viselte jól a száguldást.
A gyenge eladások mellett probléma a plusz gyártási és fejlesztési költség.
Két rangos díjat is kiosztottak a hannoveri IAA Transportation kiállításon.
Egy ideje már nyílt titok, hogy az EQ modellek nem a Mercedes elvárásainak megfelelően fogynak.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
Egy hétig éltem együtt a villany Sprinterrel a Szigeten.
A modell alapja egy "mezei" SL63 AMG, amit kívül-belül rengeteg exkluzív Maybach kiegészítővel és részlettel dobtak fel.
Fontos fejezet veszi kezdetét: új iparági mérce születik, kínai sebességgel.
Tavaly a hármas, idén pedig a négyes szintet tesztelhetik.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A hibrid hajtásláncot is továbbfejlesztik.
A jegyzetfüzet melegen ajánlott hozzá.
A sofőrt még a defektes kerekek sem állították meg: gyalog menekült tovább.
A dél-bajorországi bázisára, Weiler-Simmerbergbe, érkezett a magyar labdarúgó válogatott csapat busza.
A sajtóbemutatón és menetpróbán szerzett első benyomások alapján már érezni: a kupéhoz hasonlóan remekül sikerült.
Az élet rendesen átírta a terveket.
A saját megoldásukat részesítik előnyben.
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
Bátaszéken fogták, a szálak mégis Németországig nyúlnak.
A BMW XM közvetlen riválisának szánják.
Az SL kupé változata csak formai elemeiben emlékeztet a 911-esre, felépítésével saját feje után megy, hogy mindenki másét elcsavarja.
A hátsó ülések párnái is fejlődtek!
A hatóságok alaposan átvizsgálták a járműszerelvényt, majd jöttek a problémák.
A 2024-es és 2025-ös évre vonatkozóan egyoldalú bérfejlesztést hajt végre.
Bár a hátsó ülésfűtés viszonylag ritka extra az autókban, nem kifejezetten előnyös, ha az elektronika felgyújtja az ülést az utasok alatt.
Három és öt óra között.
Jól indul a kecskeméti Mercedes gyár dolgozóinak a március.
A csillagos márka szintet lépett az elektromobilitásban, és nem áll meg.
Az autót egy potenciálisan életveszélyes hiba miatt hívták vissza.
Egy 300 SL Roadster nagyon menő, de síléctartóval rajta annál inkább.
A svájci építőipari vállalat az első nagy megrendelője a Mercedes-Benz eActros 600-as villanykamionnak.
Prémiumautó-gyártóhoz prémium-munkaerő illik, bőven van is lehetőség a top német márkáknál.
2023. december 29., 06:13
Sok ikonikus modelltől veszünk búcsút 2024-ben.
2023. december 16., 16:30
Az új E-osztály úgy ötvözi a hagyományos német szedán nyugalmát a digitális funkciók garmadájával, hogy a vége egy mindenkit szórakoztató luxusmozi.
Bukott diák? Süllyedő hajó? Egy lelkiismeretesen karbantartott W220-as S-osztály 22 éves korában is király!
2023. november 30., 17:23
A vállalat egy új gyártóbázis kialakítását jelentette be Kecskeméten.
2023. november 16., 18:44
Hat generáció után is klasszikus autónak mondható az E osztály, még akkor is, ha ezt már vastagon elfedték különböző technikai vívmánnyokkal.
Az új kihívó neve: Audi RS4 Competition.
13 márka 13 legizgalmasabb modellje, amit bemutatnak a Japan Mobility Show-n.
Két különleges, limitált szériás Maybach modellel lett gazdagabb a Mercedes budapesti bemutatóterme.
Az Egyesült Államokban mindenképpen.
Az október 23-ai forradalom idején nagyon mást jelentett itthon az autózás, mint ma.
Hogy a konzervativizmus előny vagy hátrány, szubjektív. Csak sajnos ez még nem minden.
A gyártó tervei alapján a kecskeméti gyár főszerepet kap az elektromos átállásban, és ennek megfelelően fejlesztenek a területen.
A magyar telephelyre támaszkodik a konszern. Az Index az igazgatótanács elnökét kérdezte.
Tudja a Mercedes-Benz is, így a Euro NCAP-nél keményebben egymásnak eresztett egy EQA és egy EQS SUV-t. A kettő együtt alsóhangon öt tonna.
2023. szeptember 28., 16:44
A Mercikben régen még vót' anyag. Bezzeg ma!
2023. szeptember 8., 17:55
Gondosan megépített, végül soha el nem készült prototípusok közül válogatunk. Te melyik kabrióban tudnád magad elképzelni?
2023. augusztus 26., 05:55
Makulátlan autó mellé zseniális sztorik arról, milyen volt Malév gépeken pilótaként repülni az elmúlt néhány évtizedben.
2023. augusztus 22., 16:26
Nem SUV-val akarnak betörni az európai piacra.
2023. augusztus 14., 16:03
Aki lemond a V6-osról vagy a V8-asról, és plug-in hibrid hajtással nyit a villanyautózás felé, nem fogja megbánni, ha enged a méretekből is!
2023. augusztus 12., 09:29
Sokan vágyunk rá, de kevesen vagyunk olyan bátrak, hogy beleugorjunk egy kétes állapotú, korosodó luxusautóba. Dani nem félt semmitől.