Húszmilliárdot meghaladó hiány lesz idén a BKV-nál
A háború miatt hiány kezd kialakulni gumiabroncsból is.
A háború miatt hiány kezd kialakulni gumiabroncsból is.
Bár a Metrovagonmas orosz gyártó nem tud pénzt utalni, egyelőre a szerelvények karbantartása megoldható. Végső esetben más metrószerelvények jöhetnek.
Segítünk. 1 db van belőle, így szinte minimális az esély arra, hogy pont előttünk nyíljon ki az ajtaja.
Nem egyedi a hiba, 222 darab felújított kocsiból 92 kocsin fedeztek fel egy tartóvas elemben balesetveszélyes repedést.
Olvasónk jelezték a rejtélyes hibát, a metrósok megerősítették, a BKV egy hete hallgatásba burkolódzik.
A felújított orosz metrókocsikat gyártó cég elkezdte a hibák és a rozsdásodással érintett részek teljes feltárását és javítását.
Addig meg kell egyezni az orosz gyártóval, mert anélkül, ugorhat a 30 év garancia. Sok még a bizonytalanság.
Februárban beadták a felújított metrókocsikkal kapcsolatos keresetet a magyar bíróságon a teljes kötbérkövetelésre.
Egy hibastatisztika szerint kevesebb hibát produkáltak az elmúlt időszakban, mint a 2-es vagy a 4-es vonal szerelvényei.
A 3-as metró 37 szerelvénye közül már 25 megérkezett Budapestre.
A 3-as metró kocsijait is felújító cég régóta tárgyal az állami tulajdonú Dunakeszi Járműjavító Kft-ről, az ügylet elég gyanús.
Nyizsnij-Novgorod városa olcsóbban vett új orosz metrót, mint Budapest felújítottat.
Vitézy Dávid kirúgásához orosz machinációk is kellettek, ugyanis veszélyeztette a hármas metró hetvenmilliárdos bizniszét. Rejtélyes találkozó orosz diplomatákkal, álhírek és gyanús lobbisták: így működik az orosz gazdasági befolyásszerzés.
Egy óra előtt a Pöttyös utcánál szállították le az embereket a felújított megrókocsiról.
Az új vezető főleg Budapesten fog dolgozni, 2017-ben 21 új kocsit akarnak üzembe helyezni.
A Klinikák állomáson kiszállították az utasokat, a vonatot az orosz mérnökök átvizsgálták, de nem találtak semmit.
A tárgy nem engedte becsukódni az ajtót, ezért nem jelzett a visszajelző lámpa, és vonták ki a szerelvényt a forgalomból.
Reggel leszállították az utasokat a egy felújított orosz metróról, majd bevitték a telephelyre, értesült lapunk. Az ok: ajtóvisszajelzési hiba.
Hat szerelvény átment a vasúti közlekedési hatóság műszaki vizsgáin, visszaállhatnak a forgalomba.
Hiába vonta ki a közlekedési hatóság a forgalomból a felújított szerelvényeket, Bolla szerint nem volt veszélyben az utasbiztonság.
Metrovagonmas cselekvési tervet dolgozott ki.
A sorozatos metróhibák után Bolla Tibor bocsánatot kért az utasoktól, és belengette, lehet, mégis lesz klíma a felújított orosz metrókocsikban.
A BKV lapunknak elismerte, átmeneti időre kiállnak a felújított szerelvények, de még nem tudni pontosan, meddig.
Elképesztő olvasói videók érkeztek a felújított orosz metrók működéséről.
Bezzeg a moszkvaiak 28 fok felett már ingyen vizet kapnak. Kánikulai hőteszt a felújított orosz metrókocsiban.
Az elmúlt napokban gyakran láthatták a 3-as metrón utazók, hogy a felújított orosz metró ajtajai rossz helyen nyílnak.
Orosz és magyar mérnökök is vizsgálják, mitől nyílhatott ki kétoldalt is a felújított orosz metró ajtaja.
Furcsa hangok, tanácstalan kézmozdulatok a felújított hármas metró vezetőfülkéjében.
Csendes, világos, de büdös és igénytelen. Olvasóink véleménye a hétfőn útjára indított első felújított orosz metrószerelvényről.
Délután a Gyöngyösi utcai megállóban ajtóhiba miatt leszállították róla az utasokat. Egy Alstom is kifingott.
Ami lényegében vadonatúj, de hétfőn még csak hat kört ment, társai két héten belül követik. Az elsőt kipróbáltuk, és simán hozta az oroszos utazási élményt: olyan volt, mint beülni egy korszerűsített és kissé megpimpelt Moszkvicsba.
Az orrba vert tervezőmérnök bosszúja és samponos fékteszt a 3-as metró szerelvényeit felújító Metrovagonmasnál. Helyszíni riportunk.
Nagyobb karbantartási költségek, drágább üzemeltetés, elavultabb technológia: árban 20-30 éves távlatban ugyanott vagyunk az orosszal, mint a korszerű franciával.
A 3-as vonalra érkezett felújított metró régi konstrukció korszerű, új, nyugati fődarabokkal. Most megérte, később sok probléma lehet vele.
Az erre az eseményre kanyarított kis ünnepségen Balla János nagykövet is részt vett.
A főpolgármester és a polgármesterek belső szavazáson választották a menyasszony színét. De válasszon ön is!
Ez első felújított jármű a tervek szerint 2017 év elején állhat forgalomba.
A Közbeszerzési Döntőbizottság határozott, megköthető a metrókocsi-felújítási szerződés.
Egy orosz cég fogja teljesen újjáépíteni a régi szerelvényeket: 69 milliárd forintért.
Az olcsóbb ajánlatot tevő észteket kizárták, mert a BKV szerint nem feleltek meg több feltételnek.