Szupertitkos mesterterven dolgozik a MÁV a HÉV megmentése érdekében
Belső információk szivárogtak ki.
Belső információk szivárogtak ki.
A kétáramnemű járművek Magyarországon és Ausztriában is tudnak majd közlekedni.
Meggondolták magukat Lázár Jánosék.
Műszaki hiba állhat a háttérben.
Egyelőre csak a piackutatás kezdődött meg.
A 40 darabos flottából már 34-et vett át a vasúttársaság.
Felkéredzkedtünk egy villamos motorvonat vezetőfülkéjébe.
A következő években 21 motorkocsi újul meg.
50 villamos motorvonatot venne a társaság.
Egy új motorvonattal évi 73 milliót spórolhat a MÁV. Erre most nincs állami pénz, hitelből megy.
Járműbeszerzési támogatásról állapodtak meg az ITM-mel.
Egy sorompó nélküli átjáróban ütköztek össze.
Az emeletes Stadler KISS-t a németországi tesztpályán vették kezelésbe a grafitisek.
Az első körben lehívott 11 darab KISS motorvonat 2020 februárjától állhat forgalomba.
A H6-os menetrendje nem módosul, a vonatokon ugyanazt a jegyet és bérletet lehet használni, mint a HÉV-en.
Mindenki kedvenc gázszerelője felvásárolta a fél Balatont. Egy kiszivárgott terv szerint a választási évben kicsit elengedhetik a költségvetési hiányt. Hiába egyeztettek a szereplőkkel, kemény szívatásnak néz ki az új kiskertörvény. Ezekről a hírekről maradt le a tüntetések hetén.
Le kell cserélni a kocsikat, különben elbukik a MÁV. Új motorvonatok és új IC-k jönnek. A vasút színvonala nem homogén, de azért jobb, mint 15 éve. Reptéri gyorsvasút nem kell, és már a Délire sincs szükség. Dávid Ilona, a vasút elnöke megmagyarázza, hogy miért keres 25-ször többet az átlagnál.