![Villáskulcs selyemtokban](https://kep.index.hu/1/0/5603/56039/560396/56039659_4143403_2b2a8e3d6cd568ad26b47b0574d5aa3b_wm.jpg)
Villáskulcs selyemtokban
A Ranger még mindig egy célszerszám, de olyan cukormázzal beborítva, ami a hétköznapi közlekedést is megédesíti.
A Ranger még mindig egy célszerszám, de olyan cukormázzal beborítva, ami a hétköznapi közlekedést is megédesíti.
Miután landolt, a sofőr elhagyta a helyszínt, nem várta meg a műszaki mentést.
Minden évben rengeteg fotót készítünk, a kedvenceink következnek.
Amerikát az óriás-pickupok és az SUV-k uralják, de a kisebb modellek is helyet kérnek maguknak.
8,7 millió forint a Hennessey VelociRaptor 500 felára.
Amikor a türelmetlenség addig fajul, hogy a két autó már összeér, ott semmi jó nem várható.
A kiállása pusztító, a mérete túlzó, a V6 állatul szól, borzasztó minőségű földúton pedig úgy lehet vele hasítani, hogy az valami egészen ördögi.
A Ferves Ranger motorját és futóművét Fiatoktól örökölte, a tervezője pedig Carlo Ferrari, akinek semmi köze Enzóhoz.
A fülkén nagyon látszik a Ranger rokonság, ahogy a műszaki alapokon is.
A kémfotókhoz hasonló álcázott képek mellé néhány adatot is közölt a gyártó a Ford Ranger alapú újdonságról.
Nem bírt a 450 lóerővel. Az eladó fenyeget, ha nem veszed meg az autóját, a teherhajón viszont kialudt a tűz.
Nagyjából ugyanazt az autót kínálja a Ford minden piacon a Ranger sorozat csúcsaként, csak a V6-ost hangolják másként.
A közepes méretű, alvázas Everest tényleg jó lehet terepre, az alapjait a Ranger adja.
Bár hamarosan érkezik a megújult Ford Ranger, még a kifutó modellből is készítenek új változatot.
A Drive Pilot már tudja a hármas szintű önvezetést, így bizonyos helyzetekben már nem kell az útra figyelnie a sofőrnek.
A pickupok egyik legfőbb piacán, Ausztráliában el is kél a védelem.
Láthatóan igyekeztek gyökeresen megváltoztatni a Ranger hangulatát, de itt-ott azért kilátszik az előd öröksége.
Globális modellként beszélnek az új pick-upról, némi előzetest is mutattak róla.
A Ford ausztrál részlege mutatott egy újabb kedvcsináló videót, amelyen az új modell látszik is, meg nem is.
Az álcázás ellenére is látszik, hogy a nagyobb testvérre hajazó első fényszórókat kap az új generáció.
Történelmi lelet is lehetne a kétszelepes, léghűtéses bokszer, de közben tudja az Euro5-öt.
Elengedték a klasszikus pickup-felépítést, a Maverick a Focusszal közös platformra épül.
Nehéz elképzelni, de a Volkswagen azt állítja, hogy nem követik a Mercedes X osztály példáját.
Hamarosan puszta alvázzal is kapható lesz a Ford pickup Európában, azok számára, akik egyedi felépítménnyel rendelnék meg.
A közepes pickup következő generációja már a Forddal való együttműködés eredménye.
Egy pickup, medvék, természeti szépségek, katasztrófák, cigánypaloták, szép utak, ez mind belefér 2000 kilométerbe. Meg egy nagyon erős BMW is.
A Transzfogarasi út miatt mentünk, és az út ugyan a helyén volt, csak nem láttunk belőle semmit. De legalább jöttek a macik.
Ismerkedés a román közlekedési folklórral, de végre arra használjuk a Raptort, amire kell, kemény terepezésre.
Négy ember. Egy gép. Öt nap. Elmegyünk a határig és azon is túl.
Gergő egy corvinusos diplomával nem pénzt keresni ment ki Amerikába, hanem a kalandot kereste, 4 évig erdőőrként dolgozott. Találkozott medvével, látta az USA jó és rossz oldalát, és Magyarország előnyeit. Aztán új kalandba vágott, és most Budapesten dolgozik egy irodában.
Bár az első generáció teljesen önálló konstrukció volt, a költségcsökkentés miatt változtatnak ezen.
Száz méternyi lakókocsi formájában – ezt ne tessék otthon megpróbálni.
Mindent ugyanaz a kétliteres turbódízel vált fel, a legkisebb motortól a legnagyobbig.
Egyre több pickupot adnak el, pedig ezek továbbra is báránybőrbe bújt teherautók. A stílus vagy a nyers számadatok hozzák a sikert?
Két kivitelben készül, árban pedig nagyságrendileg a Triumph szintjére lőtték be.
A Ranger Storm egy kicsit talán még látványosabb, mint a Raptor, bár nem erősebb annál.
Amerikában az F-150 Raptor nagyszerűen bevált, most a Rangerből is készül sportos-terepes kivitel.
Az Amarok és a Ranger utódja lehet a két gyártó első közös terméke évtizedek óta.
Először az aszfalt fogy el, aztán a földút is, de még távol a világ vége. Az autót hátrahagyva elindultunk a deltába.
Könnyen megszívatja magát az ember, ha nem megfelelő járművel megy Bukarestbe.
Átszeltük Craiovát, ahol a kilencvenes évek elején leállt az Oltcit gyártása, de az élet továbbment.
A Transzfogaras és a Transzalpina zárva, de így is megtaláltuk a kanyargás legjobb módját.
Ki az a hülye, aki autóval megy oda, ahol mindenki motorcsónakkal jár? Mi.
Így sem kell szégyellnie azt, amit Európa felszabadításáért tett.
Tíz év és háromszázezer kilométer sok lenne? Ilyen egy őszinte munkásautó, ha nem ütik agyon.
Jégautózás, balatoni komp, egy igazán rózsaszín BMW, változások a légiközlekedésben és egy felextrázott munkásautó a mai Hidegindítóban.
A környezet, az autók, a tálalás mind meglehetősen szokatlan volt. Mondaná egy angol, és ezzel hatalmasat tódít, lefelé.
Egyik pillanatról a másikra az addig hiba mentesen üzemelő autó kb. 1 órás állás után nem indult el.
Változott a munkakörnyezet, megy a Skoda. Kétmillió a keret, terepjáró kell.