Senna halála tucatnyi ember életét mentette meg
Rengeteg biztonsági intézkedést vezettek be a Forma-1-ben a baleset óta, sorra vesszük a legfontosabbakat.
Rengeteg biztonsági intézkedést vezettek be a Forma-1-ben a baleset óta, sorra vesszük a legfontosabbakat.
Mi történik, amikor a legnagyobb és a legkisebb Volvo SUV csattan egymásba? Kipróbálták!
Szó szerint új utakat keres a Daihatsu.
A mindent elborító képernyők problémájára a közlekedésbiztonsági szervezetek is felfigyeltek.
Nekilátott a Toyota a drasztikus rendcsinálásnak a méretes botrány után.
Az MG5 és a Mahindra Scorpio leszerepelt az ausztrál szervezetnél.
Hivatalos törésteszt-eredmények még nincsenek, videók már vannak.
Az átfedéses tesztben négyből három gyenge eredményt ért el. Korábban az SUV-k is leszerepeltek.
Kézenfekvő a kérdés.
Tudja a Mercedes-Benz is, így a Euro NCAP-nél keményebben egymásnak eresztett egy EQA és egy EQS SUV-t. A kettő együtt alsóhangon öt tonna.
Egyik mobilt sem kímélték.
A 4 tonnás Hummer EV hívta fel a figyelmet a villanyautók egyik hátrányára.
Új módszerrel tesztel az amerikai IIHS nonprofit szervezet, aggasztóan teljesítettek a kisebb méretű SUV-k.
Hogyan tört az E30, a W202, meg az első A4? Nagyon csúnyán.
Az amerikai IIHS-nél tesztelni kellett, megbirkóznak-e a berendezések egy 4 tonnás autóval.
A 64 G-s lassulás durva dolgokat csinál.
Eddig a törésteszteken női bábuként a férfi kicsinyített mását használták, ami 149 cm magas és 48 kg súlyú volt
Rossz értékelésű Daciák, átverős amerikai importok, dráguló pályamatricák és az egy millió kilométeres Peugeot.
Van olyan funkció, amit már nem is adnak szériában az új modelljeikhez, mert a vevőik úgyis kikapcsolnák.
A villanyautók veszélyeit akarták bemutatni, csak éppen pirotechnikára cserélték az akkumulátorokat.
A töréstesztek igazán az NCAP színre lépése óta kerültek reflektorfénybe, miközben a szőnyeg alatt még a régi szoci autókat is alávetették ilyen megpróbáltatásoknak.
A töréstesztek igazán az NCAP színre lépése óta kerültek reflektorfénybe, miközben a szőnyeg alatt még a régi szoci autókat is alávetették ilyen megpróbáltatásoknak. Igaz, nem minden kényszer nélkül.
Hergelt Insignia, elektromos BMW a törésteszten és egy paprikás Alfa a mérőpadon. Totalcar Híradó.
Újfajta, ropogós csokit alkottak metaanyagokból.
Az IIHS tesztjén két éve egyszer már felborult a négyajtós Wrangler. Most ismét nekifutottak.
Bár a 15 éves autók egész jók, egy átlagos maival karambolozva jó eséllyel simán meg lehet bennük halni. Igen, az ötcsillagosban is.
Adrian Lund évtizedekig foglalkozott azzal, hogy biztonságosabbak legyenek az autók. Az eredményt maga tapasztalta meg.
Hét autóból hatnak ötcsillagos lett a töréstesztje. A BMW eredménye a gyalogosvédelmen és a biztonsági felszereltségen csúszhatott el.
Az amerikai IIHS-nél bevezetett új oldalütközéses módszertannal szemben csak a Mazda tudott igazán helytállni.
Téged is nyomaszt az általános sötétség? Téged is érdekel, miben győzött végre egyértelműen a VW a Tesla ellen? Ezek voltak fontosak a héten.
Volt idő, amikor egy ilyen ütközés kérdés nélkül halált jelentett. De vajon mit jelent 2021-ben, a féltonnás, kegyetlenül égő akkucsomagok világában, két villanyautónál?
A Nissan X-Trail közeli rokona produkált csúfos bukást a törésteszten.
Egy VW Golf feláldozásával igyekeztek kideríteni, hogy mennyire biztonságos az akkucsomag elhelyezése.
Persze szigorúan tudományos célból teszik, és jobb, mint egy pucsítós szelfi.
Az ütközés után az autó felismerhetetlenné vált, de a buszból sem maradt sok.
Több, mint 1000 darab Lego, 1500 fénykép, és két hónap kellett a másfél perces videóhoz.
A törésteszten 770 kiló betonnal próbálkoztak, és finoman szólva sem lett jó vége.
Mintegy ötven autó közül a Kecskeméten gyártott CLA vizsgázott a legjobban a tavalyi törésteszteken.
Az amerikai IIHS minősítése szerint legalábbis, de a Tesla Model 3-at még nem tesztelték végig.
A svéd hatóságok töréstesztjei félelmetes eredményt hoztak, nézzék!
A svéd gyártó megmutatta, milyen kínzáson esik át náluk egy típus, mire gyártásba küldik.
Élőben néztük végig, ahogy egy Volvo töréstesztjét végzik. Azt is elárulták, miért korlátozzák 180 Km/órára az autóikat.
A gépnek csapódó madarakat szimulálták vele. A béna brit mérnökök legendája viszont kamu, tök mindegy, hogy fagyott-e a csirke.
Afrikában még mindig fut az első Navara egy helyi változata, amit most elvittek egy töréstesztre.
Nem egészen: a Model 3 a hatóság szerint tökéletesen biztonságos, sőt, nem csak simán ötcsillagos, csillagos ötcsillagos.
A Volvo XC40 és a Ford Focus is jelesre vizsgázott az Euro NCAP tesztjén.
36 sisakot törtek rommá a németek, hogy megtudjuk, melyikben bízhatunk meg.
Ezen a homokos teszten legalábbis nem sikerült. A dögnehéz akksik sokat segítenek az SUV-nek.
Egy svéd szervezet végzett törésteszteket tíz évnél öregebb autókkal, hogy kiderítse, a korrózió hogy hat a biztonságunkra. Az eredmény minimum elgondolkodtató.
Vajon mennyire lehetett biztonságos? Hamisítatlan orosz törésteszt a hatvanas évek végéről.
A Dacia Duster a piacon kapható legolcsóbb SUV-ok közé tartozik. Ez a felszereltsége mellett a törésteszteken is meglátszik.
Jó hírt kapott szerdán Alonso, fel van dobva a motorváltás miatt.
Törésteszt-videóval ünnepel a svéd szupersportautó-gyártó.
A Cat legújabb telefonját akár 1,8 méterről is leejthetjük minden gond nélkül. Kipróbáltuk, mi történik, ha passzolgatunk vele vagy áthajtunk rajta egy motorral.
Dobálás, karcolás, égetés – a Youtube népe alaposan letesztelte, mennyit bír az új mobil.
A svédek nem kímélték a prototípusokat a fejlesztések során. Most megmutatják, hogyan zúzták az XC40-et.
Hogyan viselkedik balesetben a Volkswagen új négyajtós kupéja?