Útvonalat vált az egyik legnépszerűbb budapesti troli
Egyelőre tesztüzemben folyik az átállás.
Egyelőre tesztüzemben folyik az átállás.
Tovább nőhet a budapesti trolibuszvonalak hossza.
Nagy utat tett meg a hazai járműipar.
29 évig voltak forgalomban.
Karácsony Gergely főpolgármester boldogan írt erről a közösségi médiában.
A főpolgármester kabinetfőnöke üdvözölte az új járatot.
Az önkormányzat a járdát szűkítette volna.
Az autó tele volt üres sörösdobozokkal, és a sofőr gyógyszereket is beszedhetett.
Fizikus, de a közösségi közlekedéssel foglalkozik, budapesti, de hogy a közösségi közlekedéssel foglalkozzon, Szegedre költözött. Németh Zoltán Ádám beszélt arról, lehet-e 100%-ban elektromos tömegközlekedés a városban, és hogy milyen hatása volt az életére az Index fórumának.
Nem a vadnyugaton, hanem Zuglóban, a 70-es trolin. Meg is sebesítette a vezetőt.
Két útszakaszt is lezártak a belvárosban.
Az egyikük életveszélyesen megsérült.
Az 50-es villamos helyett pedig két egymást követő hétvégén is pótlóbuszok járnak.
Egy férfi rosszul lett a 76-oson, a sofőr 12 percen át folytatta a szívmasszázst a mentők érkezéséig.
Nem kell közlekedésfanatikusnak lennünk ahhoz, hogy élvezzük Búzás Aliz rajzait.
Egy troli teljes vonalán pótlóbuszokat kellett forgalomba állítani egy rossz helyen álló autó miatt.
Az autó sofőrje megsérült.
A mozgáskorlátozottak érdekvédelmi szervezete szerint sok ember életét durván korlátozzák a tömegközlekedésből kizárással.
A Puskás stadionnál pattant a troli szikrája a szélvédőre, ekkor volt a baleset, 20 rab volt a kocsiban.
Megtekintettük azokat az új trolikat, amik közül az egyiket éppen Tarlósék szeme előtt húzták meg.
Vadonatúj trolit tört össze egy sofőr az egész BKV-vezérkar előtt egy nyilvános bemutatón.
A látványhoz képest szinte csoda, de nincs sérült.
Legalábbis a környező utcákban lakók, a sokszorosára nőtt forgalom miatt.
A Solaris-Skoda trolik a belvárosi és a zuglói vonalakon állnak majd forgalomba.
Nem kell többé Toi Toi vécék és műanyag székek között tolatgatniuk.
A buszvezetők is hajlandóak csatlakozni. A hajóskapitányok még nem hirdettek sztrájkot.
11 napja váratlanul kivonták a forgalomból mind a 13 új trolit. Típushibára gyanakodnak.
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.
Ilyenkor nem számít záróvonal, járdaszegély, csak az, hogy a sofőr mielőbb visszataláljon a helyes útra.