Újabb adat bizonyítja, mennyire élünk rosszul a régióhoz képest
Kiderült, mennyire költekezik a magyar.
Kiderült, mennyire költekezik a magyar.
Az infláció, az energiaválság, az európai gazdaságok recessziós félelmei miatt ismét fogyasztói alkalmazkodás várható Magyarországon.
A változás hátterében több tényező áll.
A próbafülkék digitalizálása új szintre emelheti a vásárlást.
A magyar lakosság közel fele szerint egyre nehezebb az életszínvonal fenntartása.
Fojtogat az infláció, ma már kevesebb gyümölcsöt és húst veszünk – derült ki az Index kiskereskedelmi körképéből.
A járvány miatt az előrecsomagolt termékek irányába tolódik a kereslet.
Január 1-jétől új korszak veszi kezdetét a mindennapi fizetések terén, hiszen ezentúl minden olyan boltban, ahol online kassza működik, elektronikus módon is biztosítani kell a fizetés lehetőségét. 2021-től tehát még több helyen fizethetünk bankkártyával, vagy éppen okostelefonunk segítségével. Mondjuk a részleteket!
Tudta, hogy alig száz éve léteznek önkiszolgáló élelmiszerüzletek? És az megvan, hogy miért dolgoztak ápolónők az első mozgólépcsők mellett az áruházakban? A vásárlás története igen érdekes és tanulságos.
A belépés és a fizetés között eltelt idő csökkent, és ritkább az úgynevezett impulzusválasztás.
Impulzív, tudatos vagy költekező?
A színes-szagos gumikért nem rajongunk, annál népszerűbbek viszont a síkosított óvszerek.
Megtanultuk, hogy mindig van másik, jobb lehetőség, úgyhogy vagy azonnal vásárolunk, vagy soha. A márkahűség már a múlté.
A vásárlást összeköthetjük egy baráti találkozóval vagy egy kellemes sétával, de fel is próbálhatjuk a kiszemelt ruhákat.
A luxusdivatház sokáig tartotta magát, de végül beadta a derekát és kész kiszolgálni az internetes vásárlókat.
A brit nők ennyit költenek el könnyen és szívesen luxuscuccokra. Ön simán kiadna 126 ezer forintot egy táskára?
A fahéjillattól esendőbbnek érezzük magunkat, a ravasz árazás is keményen befolyásol. Ne hagyja, hogy behúzzák a boltok a csőbe!
Annyira olcsóak a ruhák, hogy nem érdemes használtat venni, az újból is képesek vagyunk túl sokat felhalmozni.
„Napjainkban divatot csinálni olyan, mint az autóversenyzés. Alkalmazkodni kell, hogy nehogy kifuss az időből" - foglalja össze Lagerfeld.
Míg nálunk minden őszi ruhákkal van tele, a világ másik felén éppen nyár van: tudja meg, mit hordanak és hol vásárolnak a chilei divatmániások! Személyes beszámoló.
Hét pszichológiai vonás, aminek jó tudatában lenni, mert nehezítik a tudatos vásárlást – és mert az eladók olyan szívesen ki is használják ezeket.
Az olyan nagymenőknek, mint a Chanel, a Dior vagy az Hermès, derogál, ha valaki otthonról rendeli meg cuccaikat.