„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A kiadványban kitérnek a közösségi média veszélyeire és előnyeire egyaránt.
A kiadványban kitérnek a közösségi média veszélyeire és előnyeire egyaránt.
Kiderült, mennyire költekezik a magyar.
Az infláció, az energiaválság, az európai gazdaságok recessziós félelmei miatt ismét fogyasztói alkalmazkodás várható Magyarországon.
A változás hátterében több tényező áll.
A magyar lakosság közel fele szerint egyre nehezebb az életszínvonal fenntartása.
Fojtogat az infláció, ma már kevesebb gyümölcsöt és húst veszünk – derült ki az Index kiskereskedelmi körképéből.
A járvány miatt az előrecsomagolt termékek irányába tolódik a kereslet.
Január 1-jétől új korszak veszi kezdetét a mindennapi fizetések terén, hiszen ezentúl minden olyan boltban, ahol online kassza működik, elektronikus módon is biztosítani kell a fizetés lehetőségét. 2021-től tehát még több helyen fizethetünk bankkártyával, vagy éppen okostelefonunk segítségével. Mondjuk a részleteket!
Tudta, hogy alig száz éve léteznek önkiszolgáló élelmiszerüzletek? És az megvan, hogy miért dolgoztak ápolónők az első mozgólépcsők mellett az áruházakban? A vásárlás története igen érdekes és tanulságos.
A belépés és a fizetés között eltelt idő csökkent, és ritkább az úgynevezett impulzusválasztás.
Impulzív, tudatos vagy költekező?