![Kézi váltós utcai versenyautó V12-es motorral az Aston Martintól](https://kep.index.hu/1/0/5700/57006/570066/57006617_4215539_ad2afff0a5387a2968fa82aad3a081ba_wm.jpg)
Kézi váltós utcai versenyautó V12-es motorral az Aston Martintól
Rengeteg apró trükkel csökkentettek a Valour súlyán, erősebbre húzták a motort és megszületett a Valiant.
Rengeteg apró trükkel csökkentettek a Valour súlyán, erősebbre húzták a motort és megszületett a Valiant.
Elismerték, hogy vannak már hatékonyabb motorjaik is, de a V12-ben egyszerűen több az érzelem.
Meg tudják oldani, de csak a legdrágább, limitált modelljeikbe teszik bele.
A Carscoops információi szerint a brit sportautógyártó szeretne egy extrémebb, kifejezetten a terepjárásra kihegyezett modellt a DBX nevű SUV-ja mellé.
A legendás olasz gyártó mindent megtesz, hogy a csúcsot jelentő V12-es motorjai megőrizzék önazonosságukat.
830 lóerő elég lesz egy 9500-at forgó szívómotortól az orrban, mögötte a klasszikus kétüléses berlinetta kabinnal?
Se turbó, se hibrid hajtás, csak a V12.
A gyönyörű V12-es egy Diablóból származik, és nem gyenge pénzért kelt el a közelmúltban.
A V12-es Rolls-Royce Droptail Arcadia a harmadik a négyből, ami készül, és Szingapúrba tart. Az árát csak tippelni lehet.
Mi van, ha a GMA T.50S megy egy gyors kört Le Mans-ban? Izzanak a leömlők, magas a fordulatszám, ünnepel mind aki él.
A brit Urban Automotive tiszteletben tartja urbánus szemléletedet, akár 24 colos felnikkel is a Rolls-Royce Ghost alatt.
Ez a V12-es, 27 literes szörnyeteg dolgozik a The Beast motorházában is.
Nardòban három külsős vezethette a Lamborghini Revuelto hibrid V12-es prototípusát hamarabb, mint a VW vezére, Oliver Blume. Én voltam az egyik.
1991-et írunk, és a japán gazdasági buborék még épp nem pukkadt ki, így a Lotus a 102-ben tesztelhette az Isuzu 3,5-literes V12-ét.
Az Aston Martint a 2001-es Vanquish hozta vissza a 007-es filmekbe. A Vanquish viszont az 1998-as Projekt Vantage teljesen működő prototípusából lett.
Így is szeretjük az EB112-t, hiszen jó ötlet volt, és készült belőle három is, melyek közül csak egyet tartott meg az Italdesign.
Még szinte itt sincs igazán a Lamborghini Revuelto, szerezni már most sem egyszerű.
A brit Mahle Powertrain tervezett új V12-t a Zenvo Aurora hipersportautóhoz. Hibrid hajtással 1,850 lóerős csúcsteljesítmény a dánok célja.
Toyota motoros, Corvette váltós.
S-osztállyal nyomulsz? Vettél egy Maybachot egy százasért? Viccelsz, bolondozol.
Gyorsabb, vadabb, drágább, kompromisszumosabb, elmebetegebb: íme pár durva motorcsere, amit imádunk.
Klasszikus Lamborghini új köntösben a világ összes pénzéért, de továbbra is Olaszországból. Álomautó így is, meg úgy is.
Tudtad, hogy amerikai rendőrautókban is használták azt a motort, ami a Koenigsegg CC8S-t hajtja? Ilyen, és ehhez hasonló, meglepő összefüggésekről lesz szó.
Dicsőséges a vég a TVR Speed 12-ben, valaki pedig rekord árat fizetett a lehetőségért.
Az ő nevéhez fűződik a legendás Ferrari 250 GTO és a Lamborghini bő 40 éven át használt V12-es motorja is. Az autóipar legendás alakja 96 évesen hunyt el.
Speciel a Zagato simán építhetne ilyet is, ha mutatkozna rá megfelelő igény.
A V12 él, a hibrid hajtás pedig kölcsönösen hasznos. Főleg közel ezer lóerővel.
Ráadásul egy első generációs X5-ről van szó, ami olyan autóknál ment jobb időt, mint például a Gallardo vagy az M3 CSL.
A GMA T.50 immár hivatalosan is kész, hiszen vezette az ember, aki csak egy jobb autót szeretett volna csinálni, mint a McLaren F1. Semmiség.
Az RML Short Wheelbase egy 30 darabos limitált restomod széria Ferrari 550 alapokon, három pedig már a soron, hogy minden részletet láthassunk.
A TVR Speed 12-et nem ajánlja a családod, az orvosod, a biztosítód, a pénzügyi tanácsadód, vagy a TVR volt tulajdonosa, Peter Wheeler sem. De mi igen.
Művészet fémből, fából, bőrből és kompozitokból.
Biturbó V12-es hókocsizás az öt Pagani Huayra Codalunga egyikével St. Moritzban.
Tíz százalékkal könnyebb és huszonöttel merevebb az új V12-es karosszáriája.
Új Lamborghini V12, gumiégető mód és line lock szabadalom a Fordnál, dupla joystick a Hyundaitól, búcsúzik a Kia Stinger.
A Pagani Zondában is ennek az M120-as motornak egy változata van, tehát ha kell, akkor tud ez nagyon hangosan és szépen szólni.
Gordon Murray és a Cosworth most részletesen belemegy, mitől is forog 12,100-at az utcai V12.
John Dodd szürreális kreálmányában nem csak a 27 literes Rolls-Royce Merlin elvetemült. Most ráadásul eladóvá vált.
Az utolsó pusztán szívómotoros csúcs-Lambókból egy-egy készül, 769 lóerővel. A Veneno-trükk tíz évvel később újra eljátszva, hasonlóan jól.
Limitált kiadás lesz feltehetően a Lamborghini V12-esével, ami éppen stimmelne is.
Ha lehet hinni a rajzoknak, az új Aventador pont olyan brutális lesz, mint vártuk. Mellé legalább 830 lóerős is.
A valaha készült legrövidebb és legkönnyebb V12-es mozgatja, ami 900 szívó lóerőt tud.
A motort takaró üvegek állítólag a beszállító hibájából válnak el az autótól.
A Ferrari a bemutató időpontja mellé egy rövid kedvcsinálóval készült.
A gyártó szerint a jelenlegi technológia még nem alkalmas arra, hogy elég jó, elektromos szupersportautót készítsenek.
Ebben az autóban nem nyom el a számháború és a technológia, az Aston Martin DBS 725 lóerővel is könnyed, kezes és élvezetes.
Csak a mesében könnyű egy automata váltó helyére kézit beépíteni. De megéri a befektetett energiát?
Állítólag 370 lóerőt adott le a 3,5 literes V12-es első változata, de használatra egyszerűen alkalmatlan volt.
Használt és új között ilyen távolsággal nem szokás mérlegelni, de biztos te is rápillantanál a kézi váltós Ferrarira.
Ezen felül adja a 850-es BMW a szép kupé formát és mindent, amiért lehet szeretni a ‘90-es évek autóit.
Teljes egészében kézzel készül és a legapróbb részletekig egyedi a Rolls-Royce luxuskabriója.
A legerősebb kivétel, amit megengedhetünk magunknak - mondta Luca di Montezemolo az FF-ről. És milyen jó, hogy megengedték!
Sosem értettem, miért rajongják, de most végre megvan. A Ferrari V12 az autóipar egyszeri és megismételhetetlen csúcsteljesítménye.
Az első nép-Porsche, egy épülő BMW, vezetési hibák és egy Ferrari hobbiterepjáró. Totalcar Híradó.