Két Hayabusa motorból összeforgatott V8-as egy szuperkönnyű Toyotában
Egészen brutálisan szól a kis V8-as, hiszen tízezres fordulat felett adja le a csúcsteljesítményét.
Egészen brutálisan szól a kis V8-as, hiszen tízezres fordulat felett adja le a csúcsteljesítményét.
Erre utal legalábbis a Hyundai sejtelmes kedvcsinálója.
Kevés volt az a gyári 60 lóerő a könnyű kaszniba, ezért tettek mellé még közel 500-at. Ja, és ez még mindig egy utcai autó!
A 2003-as versenyautó ismét vadiújnak tűnik, pedig túl van pár éles bevetésen. Most eladó.
385 milliót kérnek érte, mindössze 77 darab készül belőle és természetesen rendszámra semmi esélye.
Egy jókora V8-ast sejtünk a motorháztető alatt.
Az 1967-es Ferrari 412P a Moneterey Car Weeken cserélt gazdát, több, mint 30 millió dollárt adtak érte.
Versenyautós felvonulást is szerveztek a haldokló gyereknek.
A német autómárka sorozatban hatodik éve őrzi elsőségét.
Alighanem ez az eddigi év legnagyobb autóversenyes balesete.
Összetört, kiégett, de már 29 éve nem adja fel a Zöld Pokol rókafarkas Opel Mantája.
1984-ben a Porsche nem vacakolt, és a három gyári C-csoportos 956-ost simán elvezette a külvárosi versenypályáig. A régi szép idők.
Nem gondoltam, hogy ennyit fogok dolgozni azért, hogy ne tartsak sehol.
5.4 V8 az utcai 5.0 helyett.
Meg persze mindenki más ellen is. A Maserati GT2 a GT1-es MC12 jogos utódja, és Spa-ban kezd majd nyáron.
Lehet, hogy a gyárinál lelkesebben kanyarodik.
Ezzel akár Le Mans-ban is rajthoz állhat majd a Ford.
A valaha készült legrövidebb és legkönnyebb V12-es mozgatja, ami 900 szívó lóerőt tud.
Nem csak az autóbolondok, de az egyszerű jóérzésű ember is döbbenten áll annak a barbárságnak a láttán, amit néhány napja tettek Galgóczi Péter autóversenyző kocsijával.
A hétszeres Forma-1-es világbajnok autóját árverésre bocsátották.
Ezzel a versenyautóval lett hatodszor világbajnok 2003-ban.
Ezzel a versenyautóval lett világbajnok 2003-ban.
A M1RA versenymérnöke mesélte el azokat a technikai titkokat, amiket egy versenyautó fejlesztésénél tudni érdemes.
A motorsport történetének egyik legikonikusabb autóját árverezik el
A csak versenypályán használható, 740 lóerős és 1250 kilós szörnyeteg nagyon egyedi csemegének ígérkezik.
Kapásból háromféle verziót is: a Dark Horse, a Dark Horse S és a Dark Horse R a notórius kanyargókat szólítaná meg.
Érdekes vendég a bolygódugattyús motor egy távolról F1-es versenyautóra emlékeztető tárgyban. Most eladó ez a fura jószág.
A tetszetős külsejű ARX-06 motorját két turbó fújja és még elektromosság is segíti. Hosszútávú versenyekre szánják.
Ha azt mondjuk, versenyautó, akkor azt gondoljuk, gyors, mindegy, milyenek a körülmények. Pedig nem feltétlen van így, mutatjuk, miért.
A GT4-es Arturából kiveszik a hibrid hajtást, amitől rögtön 130 kilóval lesz könnyebb az utcai modellnél.
Megbízható versenymotorral, amennyiben ez a műfaj tényleg létezik a legalább 11 ezret forgó V12-es esetében.
A Ford KA egy aranyos kisautónak készült, de ez nem azt jelenti, hogy egy kis átalakítással ne lehetne belőle durva versenyautó.
Nem csak az autó penge, de a sofőrt se zavarja a kormány a vezetésben. Rekordot avatunk?
A rendőrség vizsgálja a baleset körülményeit.
Egyebek közt a Nürburgring körrekordját is megpróbálják megjavítani vele.
Korszerű volt a Trabant 1964-ben: orrmotor, fronthajtás, független felfüggesztés. Aztán 25 évig alig fejlesztették, de ez a darab mindent bepótol.
Csodálatosak a ‘90-es évek túraautói, de mind közül az egyik legszebb az Alfa Romeo 155 V6 TI.
Hosszú idő után újra egy Nissan Z került a japán Super GT bajnokságba.
Drága szórakozás a versenyzés, de az utcai technikát versenyre reszelő GT4-es autók mégis költséghatékony megoldásnak számítanak.
A Mustang V8-as motorja kerül a terepjáróba, amellyel a jövő évi Baja 1000 versenyen indítanak először.
Versenyautó volt, ma már inkább csak egy újabb drága garázsdísz.
Aki az utolsó csomag porcukorra hajt, annak van egy rossz hírem: a restaurálás alatt már tuti elfogyott.
Az Egyesült Államokban megrendezett Rebelle Rally nevű versenyen indulnak a színpompás ID.4 AWD Pro-val.
Rengeteg munkával elkészült az autó, de ez még kevés.
A GT4-es szabályok szerint kialakított gép nem erősebb, de egyértelműen gyorsabb az utcai változatnál.
Ferdinand Piëch szerint jó ötlet volt 210 lóerő alig több mint 800 kilóhoz.
A sportkocsigyártó új sorszámhoz érkezett: a BT63-as nehezebb és gyengébb, hogy legyen esélye a győzelemre.
Mai szemmel egészen gyönyörű műalkotás a kétüléses Škoda 1100 OHC, amely 1,1 literes motorral is tudta a 200 km/h-t.
40 éve szállt ki Walter Röhrl az arany 924 Carrera GTS-ből, most pedig újra találkozott a versenyautóval, ami megnyitotta neki a Porsche kapuját.
Pályától függően 20-25 percig lehet versenyezni a csinos kétülésessel.
Az utolsó orrmotoros Corvette versenygépek egyike, ami megjárta Le Mans-t, most eladó.
A TCR szabályok szerint épített gép továbbra is a szedán karosszériára épül, és még az idén rajthoz állhat.