Melyik közepes dívány a jobb?
Honda Forza 300 vagy Yamaha Xmax 300? Van egyáltalán érdemi különbség?
Honda Forza 300 vagy Yamaha Xmax 300? Van egyáltalán érdemi különbség?
Elegáns és finom technika, csak kerüld el vele a padkákat.
Mik a lehetőségek, ha a túramotorok és a túraendurók nem tetszenek?
Miután Gróf Miki kollégánk belecsavart pár hónap alatt 30 ezer kilométert a robogójába, elment egy hosszabb körre is.
Megvan a Yamaha válasza a Panigale V4-re és a BMW S 1000 RR-re.
Három bukásnál jár zsinórban a MotoGP-szupersztár, esett ki utolsó helyről, balesetet is okozott. 40 évesen felmerül: van visszaút? A 15-szörös bajnok Agostini pesszimista.
Aprilia SR Max (leánykori nevén: Gilera Nexus 300) vs. Yamaha X-Max 250.
Nem csak gyakorlatilag, képletesen is: ilyen mélyen talán sosem volt a MotoGP-szupersztár.
Mi éri meg jobban, egy újszerű Tracer 700 vagy egy régebbi FJR1300?
Száztíz kétütemű lóerő 125 kilóra kicsit sem hangzik biztonságosnak.
A Honda spanyolja érinthetetlen, ezúttal viszont a suzukis Rins helyett a Ducatik értek a dobogóra. Petrucci megneszelte, hogy meneszthetik, ezért alaposan összekapta magát, és végül még pezsgőt is kapott.
Jobb-e az új, mint a rommá tuningolt tavalyi? És melyik extra az, ami igazán megéri a pénzt?
Érdekes módon nem az MT-07 blokkját fújnák meg.
Minek neki annyi, ha egyszer már a neve is az, hogy motorkerékPÁR? Ugye?
Jöhet a változó szelepvezérlés és a visszafelé forgó főtengely.
Alex Rins megszerezte élete első királykategóriás győzelmét, Márquez érthetetlen módon bukott.
Bevállalható valami ritkaság(pl. VOR), vagy maradjak az ismert márkáknál?
A villanymotorok miatt fog össze a Honda, a Kawasaki, a Suzuki és a Yamaha.
Ugyanazt a járművet használnád városban, túrázni és veretni, de nem kell 160 lóerő? Ez tudja.
A Suzuki Bandit 1250S és a Yamaha FZS1000 közül melyiket vegyem?
Tóth Imre csapatfőnök szerint a spanyol pilóta tüntethette el a saját motorját.
Sikerült túlélniük, júniusban újra ott lesznek a világbajnokságon.
Okosított futómű, tisztességes optika, és megfújva egy Garrettel, hogy odébb tudjon állni.
A különbség, hogy a MotoGP-sztár nem a győzelemért, a dobogóért előzött az utolsó körben.
Három módon lehet bekötni őket, van két egyszerűbb és egy bonyolultabb.
Jók a négyszázas belpiacosak, vagy legyen valami kommersz ötszázas?
Általában a karburátor, de a kormos gyertya igen gyanús
Mennyire nehéz fenntartani a 80-as, 90-es évek japán motorjait?
Minden idők talán legjobb motorosa ünnepel, és még mindig aktív.
A cél az erdei túrázás, offroadozás. Melyik változat vehető?
Ha semmi esetre sem játszik az A1-es jogosítvány megszerzése, ezeket ajánlja a Nepperűző.
Tizenpár éve már befürödtek a Superbike-kal, most viszont a Yamahával állnak össze a MotoGP-re.
Ennyi, lefőtt a kávé, alapos, már-már tudományos kutatással kiderítettük, melyik a jobb.
Három henger, pehelysúly, atom futómű - ezek bűnbe visznek. Mi pedig nem mondtunk nemet a gonoszra.
Most már mondhatjuk, hogy elkezdődött az igazi Dakar.
Ha még az olajszűrő leszedőjét sem ismered fel, ez a te motorod.
A yamahások aggódtak az F1-világbajnokért a tempója miatt.
Valentino Rossi ajánlatára bólintott az F1-bajnok.
Már a kérdés is rossz.
Viszont legalább nem kell belőle sokat venni, tele tankkal is csak 118 kiló.
Egy jó idomszett, és már a hipszterek sem néznek ki maguk közül.
Ugyanez a kérdés másként: melyik a jobb, a Tmax vagy az NC700?
Az új gyári pilóta még csak ismerkedik a motorral, de már megközelítette Rea legjobb idejét.
Enduró replikát nem sportos utcai motorból kell építeni.
Bemutatták a Niken GT-t, illetve megmutatták, mi a háromkerekű közlekedés jövője.
A Yamaha YZF-R1 GYTR-ből mindössze 20 darab készül.
Terepes rugóutak, sakál forma, komolyan vehető futómű.
Ez sem a faluvégi karódöntő volt. És megtört a Yamaha-átok.
A teljesítményt nem piszkálták, a futóművet viszont igen.
Jövőre érkezik a tovább extrázott Tracer 700 GT.
Az eladó azt mondja, 60 ezerből pótolható, én úgy tudom, 250 ezerért motorvezérlőt is kell cserélni.
Rendes videón látható az MT-07 alapú, komoly terepezésre is alkalmas túraendurója.
Kívánja, hogy minden lámpánál úgy ugrassuk, mint mint egy beekizett hadvezér a kitörésre készülő csődörét.
Tapasztalataim egy Yamaha Neosról, amivel csúnyán elbánt az élet, azaz az előző tulajok
Olyan, mint egy normális motor, csak lerobbanthatatlanul rajta van az úton.
A fiatalos évek elmúltak, kényelmesebb üléspozíciót szeretnék.
Kísérleteznek a háromkerekű motorral, de mintha nem hinnének az egyszerű megoldásokban.
A Kawasaki Ninja 400-nak próbálnak visszavágni.
Van pár dolog, amit ellenőrizz, mielőtt egy típusidegen alkatrészt tennél fel.
Sőt, még a Yamaha is, de úgy néz ki, Japánban marad az ügy.