A Lidl hétről hétre új akciókkal várja a vásárlóit, és ez a húsvéti időszakban sem lesz másképp. Ilyenek például a „Többet adunk” akciók, amelynek keretében a vállalat a kötelezően előírt 15 százalék helyett akár 50 százalékos kedvezményt is biztosít.
A magyar gazdaság egyik fő visszahúzó ereje, hogy a lakosság túlzottan óvatos. Ez nem meglepő, tekintve, hogy a tavalyi évben bőven két számjegy felett drágultak a termékek és szolgáltatások. Az óvatossági motívum fő mozgatórugója a bizonytalanság: amikor nem tudjuk, mire számíthatunk a jövőben, így nehezebben is tervezünk. A bizonytalanság oldásában a kormányzati intézkedéseknek és a kiskereskedelmi láncoknak egyaránt vezető szerep jut.
Február végén több gazdasági szakértő is jelezte, hogy a lakosság óvatossága enyhült, ugyanakkor még mindig túl magas a bizonytalanság. Ennek oldásában segítettek a kormányzati intézkedések, például a kötelező akciózás és az online árfigyelő bevezetése. A kiskereskedelmi láncok viszont sok esetben ennél is tovább mentek, és a kötelező akciózás keretében előírt számoknál is magasabb kedvezményeket adtak.
Ilyenek például a „Többet adunk” akciók, amelynek keretében a vállalat a kötelezően előírt 15 százalék helyett akár 50 százalékos kedvezményt is biztosít vásárlóinak.
Az Index korábban beszámolt róla, hogy a Lidl tavaly, az élelmiszerárstop kivezetése után is folytatta a Többet adunk akcióját és árcsökkentési programját.
A piacvezető áruházlánc egy éve tartó árcsökkentési programjának keretében már több mint 600 termék árát mérsékelte, amit idén még nagyobb lendülettel folytat: akár 60 százalékos kedvezményt is találunk a boltjaikban. A diszkontlánc lapunknak elmondta, hogy folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket, és mindent megtesz annak érdekében, hogy kedvező árakkal támogassa a magyar családokat a bevásárlás során.
A húsvéti ünnepek idén március hónap végére esnek, de már a hónap eleje óta elérhetőek a húsvéthoz kapcsolódó termékek az üzletek polcain. A kiskereskedelmi lánc kiemelt figyelmet fordít a húsvéti időszakra – karácsony után az év második legforgalmasabb időszaka.
A forgalmat tekintve a legerősebb időszak a húsvét hetében várható, azon belül a nagypéntek előtti csütörtökön számít a Lidl a legnagyobb forgalomra, de a kétnapos zárvatartás miatt szombaton is a megszokottnál élénkebb forgalom várható
– mutatott rá lapunknak a hazai piacvezető áruházlánc. Megjegyezték, hogy az üzletek polcain a kedvező árú és egyben minőségi húsvéti termékek széles körét találhatják meg a vásárlók: Favorina édességek, különböző húsvéti csokoládék, csokinyuszik, csokitojások, sütéssel kapcsolatos alapanyagok, sütési kellékek, húsvéti dekorációk, valamint a húsvét elengedhetetlen főszereplői: húsvéti sonka, friss kalácsok, tormák, friss zöldségek-gyümölcsök.
Az áruházlánc hétről hétre új akciókkal várja a vásárlóit, és ez a húsvéti időszakban sem lesz másképp.
A Lidl az erősen megnövekedett árérzékenységére reagálva hétről hétre változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a vásárlókat, és mindent megtesz azért, hogy a lehető legjobb árakat biztosítsa
– fogalmaztak lapunknak. Hozzáfűzték, hogy a vásárlói trendek nem változtak az elmúlt időszakhoz képest, így a kereslet elsősorban az olcsóbb, a csökkentett áron kínált termékek és az akciók irányába tolódik el.
Kérésünkre a Lidl összeszedte, hogy milyen, kifejezetten a húsvéti asztalra való termékeket kínál az áruházaiban:
A cikk az Index és a Lidl Magyarország tartalmi együttműködésének keretében valósult meg.
(Borítókép: Sean Gallup / Getty Images Hungary)