Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMA rajongóknak küldi werkfilmjét az egri punkrockbanda
Lábat is lógathattak volna a The Wallkids együttes tagjai, de az egri fiúk gőzerővel gyártják a dalokat, a Hiába futsz! című dalunkhoz pedig – ezt a Stenk olvasói a dal elkészülte után hallhatták – már a klipet forgatják.
A Hiába futsz! – a maga módján romantikusra írt punkrockdal – mozgóképi támogatását ugyan csak ősszel láthatjuk teljes egészében, de az együttes elküldte nekünk a forgatásról készült szórakoztató werkfilmet. Azt mondják, ezt most kifejezetten azoknak a rajongóknak, illetve zenehallgatóknak készítették, akik nem látnak bele egy klip forgatásába, ám annál kíváncsibbak rá.
A klip sztorija az lesz, hogy a bandának nincsen dobosa, de a klip már forog. Van egy esetlen technikus, aki folyamatosan szerencsétlenkedik, és bár a zenekar kipróbálna több jelöltet is, egy sem akad, aki beválna. Ezért előveszik Jason Voorheest (Péntek 13.), de ebből nem sülhet ki semmi jó. A klip végére aztán kiderül, hogy a legjobb dobos a balek technikus, aki beül a zenekarba, és úgy ledobolja a dalt, mint egy profi.
A csapat alapító frontembere, Nádasi István azt mondta az Indexnek, miután megkérdeztük tőle, hogy manapság mennyire nehéz vagy könnyű leforgatni egy ilyen klipet, hogy ez nem a csapaton múlik, hanem inkább a rendezőn és a stábján. A technikai részhez ők nem értenek, de szerencsére a zenekarnak van két barátja, Butkai Attila és Szabó Norman, akik ráadásul rendezők.
A szponzori ügy, vagyis az elkölthető büdzsé beszerzése már nem ennyire kézenfekvő, de Nádasi Istvánnak, alias Gibbónak ezen a területen is akad egy gyerekkori barátja, aki amolyan szürke eminenciásként, vagyis Billegő Krisztián álnéven időről időre feltűnik mint a The Wallkids szponzora. A klip vagy esetleg a stúdió támogatásában sokat jelent ez a segítség – ellenkező esetben nem biztos, hogy a csapat ilyen sűrűn tudna megjelenni egy-egy zenei anyaggal.
Ami pedig a marketingmunkát illeti: bár a dalt és a klipet minden online magazinnak elküldik, a YouTube ma már elkerülhetetlen felületet. Szükség esetén azonban a fizetett hirdetéstől sem riadnak vissza.