Azon nem fog meglepődni, hogy a Coca-Cola az első ezen a 10-es listán, de vajon hol van a Pepsi?
A Kantar Worldpanel piackutató cég minden évben összegyűjt 11000 márkát 35 országból, hogy sorba állítsa őket fogyasztói pontok alapján, ami abból áll össze, hogy hány háztartásban található meg a fogyasztási cikk, és milyen gyakran vásárolják azt. Az idei lista így néz ki:
- Coca-Cola: harmadik éve az első annak ellenére, hogy folyamatosan csökken az eladása, mert egyre többen térnek át egészséges életmódra
- Colgate: a listán az egyedüli márka, amit a világ háztartásainak felében meg lehet találni
- Maggi: a tavalyi év legnépszerűbb ételmárkája
- Lifebuoy: szappan, Ázsiában a második legvásároltabb termék
- Nescafé
- Pepsi: évek óta növekszik az eladása, lehet, hogy egészséges életmód helyett inkább erre térnek át az emberek?
- Lay's
- Knorr
- Dove: tavaly óta 3 helyett jött előre a Beauty kampányának köszönhetően
- Tide