Erős kampány az előítéletek ellen: 6 embert ültettek asztalhoz koromsötétben, hagyták őket beszélgetni, aztán felkapcsolták a villanyt. Volt nagy meglepődés!
A Coca-Cola új, közel-keleti kampányvideójában 6 ismeretlen embert ültettek egy elsötétített szobába és arra kérték őket, hogy magukról beszéljenek. Ezután felkapcsolták a villanyt és kiderült, a történetek alapján megjelenő emberképek egyáltalán nem voltak igazak, mindenki egészen máshogy nézett ki, mint amit a sötétben gondoltak róluk.
A videó egy szélesebb kampány része, amit specifikusan az iszlám szent hónapjára, a Ramadánra időzített az amerikai cég. Az előítéletek és a megbélyegzés ellen fellépő kampány részeként leszedték az összes logót a kólásdobozokról és csak azt az üzenetet hagyták,
A címkék a dobozokra valók, nem az emberekre
A közel-keleti régióban több mint 200 nemzetiség képviselteti magát, ennél pedig mégtöbb megosztó címke van ráaggatva az emberekre - nyilatkozta a kampányt kitaláló ügynökség az Adweek-nek. A cég azt szeretné reklámozni, hogy egy címkék nélküli világ egy különbségek nélküli világ, hiszen mind ugyanolyanok vagyunk valójában - emberek.
(VIA)