A gyógyszerreklámokat is elérte az Eb-láz
Holnap megkezdődik az Európa-bajnokság, amit az elkövetkező néhány hétben az Indexen is nehéz lesz kikerülni. Ezért szinte az összes cég jó ötletnek tartja, hogy a labdarúgással kösse össze valahogy a termékeit, mert az most olyan menő.
Vannak viszont olyan területek, amikkel óvatosan kell bánni, és ilyenek a reklámra rengeteget költő gyógyszercégek is.
A Sanofi gyógyszercég az alomcsapatod.hu oldallal támad, ahol nagy betűkkel olvasható, hogy itt mindenki összerakhatja házipatikája álomcsapatát. Ebből először azt gondolná az ember, hogy az oldalon tényleg összerakhatnak az internetezők kedvenc gyógyszerekből álló csapatokat.
Ehhez képest ez az egész pusztán annyit jelent, hogy néhány vény nélkül kapható gyógyszer országszerte több helyen 15%-os kedvezménnyel kapható, de ezt a teljesen átlagos akciót muszáj volt focis köntösbe öltöztetni, mert most csak az üti meg az emberek ingerküszöbét. De ami a legfurább az egészben, hogy az oldalon nincs is egyértelműen leírva, hogy erről van szó, csak kikövetkeztetni lehet.
(A tippet a Kreatív Facebook oldalán láttuk.)