Ha reklámot posztolsz Instára, akkor légyszi szólj
Az Instagram mindig is a felvágásról szólt, nem véletlen, hogy az úgynevezett influencerek, személyiségek, akiket valamiért sokan követnek, szép kis summát tudnak abból szerezni, hogy mindenféle támogatott posztokat tegyenek ki az oldalra.
Az ilyen fizetett posztok akkor veszélyesek az Instagram szerint, ha nem derül ki róluk egyértelműen, hogy valaki fizetett értük. Ezért elkezdtek kidolgozni egy rendszert, hogy a felhasználók számára azonnal világos legyen, ha egy fizetett bejegyzés jön velük szembe.
Igazán komoly sztároknál, milliós követőkkel már működik a rendszer egy ideje, a napokban viszont mindenki számára elérhetővé tették, aki egyébként hozzáfér az Instagram bussiness tooljaihoz. De ezenfelül készül egy algoritmus is, ami finoman jelzi a felhasználónak, hogy "Hahó nem szeretnéd egyértelműen jelezni, hogy eladtad a lelked?