Ugyanott volt, mint most Alonsóé:
Palmer a Renault-ban a kilencedik, de nagyon támadja őt a két Toro Rosso.
Lágyakat kapott a 37. körben, azokkal kihúzhatja a futam végéig, de nagyon lassú kerékcsere volt. Még így is Massa elé, a negyedik helyre jött vissza.
El akarnak odáig menni, hogy elég legyen egy lágy a verseny végéig.
Most, hogy nincs előtte senki, tudja nyomni rendesen. 1,2 másodperccel veri Rosberg, 1,8-cal Vettel idejét.
Rosberg 1 másodpercre már Vettel mögött.
Rosberg és Hamilton már nem cserélnek, ha csak nincs baj, Vettel egyre lassul az élen, és Ricciardót is ki kell még hívni legalább egy új szettre. Vettel innen még nem ér végig lágyakon, közepesen pedig lassabb lesz a Mercedeseknél, és a csere után is csak a két Merci mögé tud majd visszajönni.
Hamilton már a negyedik. Sainz az előbb a 12. helyre jött vissza, elég sűrű a mezőny közepe.
Kihívták előle Sainzot kerékcserére, ötödik helyre jön fel ezzel az angol. Előtte a másik Toro Rosso, tehát nem került jobb helyzetbe, illetve annyiban igen, hogy még Verstappent, illetve az előtte autózó Ricciardót is ki fogják hívni nemsokára.
Körönként, lassan cserélni kell.
Közepeseket kapott a McLarenre, ezekkel már végigmegy.
A francia épp a nyolcadik az újonc Haasszal, ami fantasztikus eredmény, 11 helyet jött előre.
legalábbis eddig. Verstappen után Sainz mögé ragadt be, majdnem 20 másodpercre az első helytől, a hatodik helyen.
Olyan időket megy most, mint Rosberg a közepeseken. De kérdés, hogy következőnek mit kap majd? Lágyat, vagy közepeset ő is?
Vettelnek volt lassabb a köre, forgalomban lehet a német a Ferrarival. Ami viszont érdekesebb, hogy Hamilton nem jut semmire Sainz ellen. Ha addig kell várnia a spanyol mögött, amíg az kereket cserél, megőszül.
Áthajtásos büntetés, a 14. helyről ezzel még jobban visszaesik.
Az újrarajtot megelőző utolsó 15 másodpercben már nem szabad a kocsihoz nyúlnia szerelőnek, ezt szeghették meg a Saubernél.
Vettel szuperlágy, a másik három lágy gumin van, nekik még biztosan kell cserélniük, a közepesen autózóknak valószínűleg már nem, az kibírja a maradék 30 kört.
Be is jött 1:30 alá az előző körben, ami a 24. volt. Hamilton tovább küzd Sainz mögött, ma már volt gondja a másik Toro Rossóval is.
Räikkönen feje fölött, a légbeömlőből törtek elő a lángok, gyorsan eloltották őket.
Oltani is kell, kiesik a finn a harmadik helyről, nem örül.
De még nem tört be 1:30 alá. Rosberg ideje 18 századdal lassabb a Ferrarinál, de Rosberg a közepesen van, ahogy Hamilton is. Na ez érdekes lesz.
Ez már az éles verseny, a 21. körrel folytatjuk. Hamiton a közepes gumikon maradt, ő már nem akar kijönni a verseny alatt.
Betolták a Manort a garázsba. Közben a többiek már kint a pályán a Safety Car mögött, amögül rajtolnak majd el.
Ugyanott volt, mint most Alonsóé:
hogy visszavegyék a körüket.
De az még odébb lesz, Vettel még csak most készülődik a Ferrarija mellett.
És hátulról így néz ki.
Egymás mögött, szépen sorban. Van, aki kiszállt a kocsijából, de Massa például maradt ülve.