Ahogy megelőzte őt Verstappen, ő olyat nem tud. És ott van mögötte már Vandoorne is.
Az orosz már a 18. körét teszi bele a lágy gumiba, bármikor is megy ki, onnan elmegy a végéig majd közepesen, de ha így bírja, lehet, hogy egy lággyal is kibírja, mert már csak 22 kör.
Kvjat volt esélytelen a célegyenesben, tényleg elképesztő, ahogy Grosjean megy, csak azt nem tudjuk, mi lesz ennek a szuperlágyas taktikának a vége
Ahogy megelőzte őt Verstappen, ő olyat nem tud. És ott van mögötte már Vandoorne is.
Ecclestone büntet. Viszont Rosbergét megnézhettük, gond is volt a balhátsó gumijával, de úgy néz ki, rendben van.
Ez megint felrázhatja a mezőnyt. Ricciardo például lágy gumikat kapott, Magnussen szuperlágyakat, Vandoorne is lágyon folytatja. Verstappen az első a második hullámban, aki közepessel megy tovább, ő már végig kapar menni 30 körön ezzel.
Hát az, hogy az egy Ferrari. A kasztnin kívül mindent az olaszoktól kapnak, így azért sokkal könnyebb új csapatot indítani. Egyébként a Williamstől már pedzegették is, hogy ez nem egészen szabályos, és ha ilyen jól folytatják, még többet fogják őket támadni. Minden istállónak magának kell gyártani az autót a szabályok szerint, ezt a Haas részben meríti ki.
A rajt óta nem volt a képernyőn Mercedes, maximum Hamilton, amikor előzött, Rosberget konkrétan nem láttuk a rajt óta. A Ferrarit is csak azért, mert Raikkönen sokat előzött. Tavaly a Hungaroringen büntette így a Ferrarit, mert akkor sem értettek egyet valamiben, most az időmérő para húzódhat a háttérben.
Rosberg, Räikkönen, Hamilton, Grosjean, Ricciardo, Verstappen, Massa, Vandoorne, Kvjat, Bottas, ők a pontszerzők 24 kör után
Már negyedik a francia a Haasban. Kérdés, hogy a szuperlágy után milyen gumikat kap. Innen már közepessel haza is érhet majd
Egy újonc csapat (Haas) és egy újonc pilóta tud így autózni
Ez a nyolcadik hely egészen kiváló, ráadásul előzgetett is. Az F1-ben tényleg nagyon el van szúrva az utánpótlás-nevelés is, ez a gyerek már 24 éves, és most is csak egy véletlennek köszönheti, hogy itt lehet. Régesrég az F1-ben kéne lennie, csak hát a Red Bullon kívül itt senki nem nevel pilótákat.
Most épp teljesen azonos tempóban Rosberg, Räikkönen és Hamilton. Hátul nagy a harc, Grosjean kezdi utolérni Ricciardót, de lassan elfogy alatta a szuperlágy gumi
Még ha csak 2 tizeddel is. Rosberg közben lágyon ver 6 tizedet körönként a finnre
Meglepő a tempója, de ne feledjük, hogy teljesen új szuperlágyakon verte most épp Massát a célegyenesben. Ötödik a francia, Ricciardo van előtte
Hamilton annak köszönheti a napját, és hogy dobogós lesz, ugyanúgy, mint Ausztráliában. Rosberg ellen így viszont nem lesz esélye.
Harmadik újra az angol, de Räikkönen nagyon szépen tartja magát a második helyen, Rosberg viszont gyorsabb
Pérez mellett ment el.
Főleg a célegyenesben, de máshol is rendesen szívják fel a kocsik a szénszálas elemeket. Egyelőre ebből még nem volt defekt, de a veszély fenn áll
A boxból kihajtva gyorsulta le Massa Williamsét a hideg gumin. Más ívet vett, ezért tudta megcsinálni. Utána pedig kívülről előzte Ricciardót, belülről Kvjatot, így újra második.
Friss szuperlágyon a Haas, de ez akkor is meglepetés
Rosberg lágy, Hamilton közepes gumikat kapott. A végén cserélnek majd, de kérdés, mit bír a hűlő időben a két keverék.
A Mercedes németje mögött jött egyből Hamilton is, gyors váltást vállaltak be.
Nagyon szép manőverrel, egyáltalán nem látszik rajta, hogy újonc az F1-ben
Alávág a Ferrari a Mercedesnek, nézzük a taktikájukat
Massa egy cserével már a hatodik, a Williams brazilja elég jól áll
Egész nagy darab tört le az alvázról, Grosjean a szárnyával kapta telibe a betonon pattogó alkatrészdarabot, de az nem tett kárt a Haas-Ferrariban.
Ő és Massa is közepesekre váltott, a végére kellhet még egy menet, ezzel nem bírják végig a futamot majd
Massa kerékcserén, Hamilton megelőzte Bottast, így most a második Räikkönen mögött jár épp.