Tehát 9.25-kor. Nem sokkal lett szárazabb a pálya.
Addig megmutatjuk a kínai munkások kedvenc eszközét, a hálós kotróautót. Pénteken ezzel próbálták eltakarítani a pályára került törmeléket, most a vízfolt ellen vetették be.
Az elején még vizsgálják a foltot.
Amint azon átment, egyből beforgott a kocsi, csoda, hogy Wehrlein ennyire megfogta a fal előtt a Manort.
Megnézik, hogy nem tudnák-e valahogy felszárítani, vagy legalább egy kicsit javítani a helyzeten. Tovább áll az időmérő egyelőre, 14:38-on az óra.
El kell vinni a pálya széléről a Manort.
Ott van egy vizes folt, azon pörgött meg, és kapta el kicsit a falat.
Helyenként még nedves a pálya, ezért például Hamilton intermediate gumikon jött ki, de van, aki már a szuperlágyon kezdett azonnal.
A Bahreini Nagydíj után nagy kínlódás árán, de visszatért az FIA a 2015-ös idény végéig használt rendszerhez.
De az időmérő végéig még lehet csapadék.
Duplán fontos lenne neki a pole, mert a váltócsere miatt öt rajthellyel hátrábbról kezd majd a futamon az időmérőn elért eredményhez képest.
A háromból ezzel kettőt a Ferrari nyert, csak az elsőt nyerte meg a Mercedes. Az utolsó szabadedzésen esett az eső, intermediate gumikon menték az időket. Persze a Ferrari-sikerhez hozzátartozik, hogy nyolcan, köztük a két Mercedes is, nem mentek mért időt.