Mindenki átmenetire váltott.
Megőrjíti a várakozás, döntsenek valamit, akár úgy, hogy lesz időmérő, akár úgy, hogy nem, csak tudják, mert ez a 15 percenként 15 perc halasztás a lehető legrosszabb mindenkinek.
Sok még a víz a safety car alatt, 4-ig várni fogunk.
Azt mondta Red Bull-os, hogy azért egy Grosjean-kicsúszás miatt nem kellett volna megállítani az életet Monzában, mert Grosjean elég gyakran kicsúszik. Az osztrákot az is zavarja, hogy nem engedik esőben versenyezni a pilótákat, mint Amerikában, bár a pálya állapotát elnézve azért nem lenne okos visszaengedni senkit a pályára, tesszük hozzá mi.
Ma ettől még messze vagyunk, 7-ig biztos el tudják kezdeni az időmérőt, talán még később is.
Éljenez a Tifosi, más esemény nincs. Közben Jackie Stewart beszélget a Red Bullnál Christian Hornerrel és Max Verstappennel.
Most ez a hír...
Hamilton 1:40.128-as köre belső kamerából.
Végighúzott a célegyenesen, de az egyes kanyarban még mindig rengeteg a víz, a boxutcában pedig ömlik az eső.
A biztonsági autót vezető Bernd Mayländer, most is kint a pályán, rajta múlik, hogy 15.15-kor min mondanak, mikor lesz a folytatás.
Csodás hírek...
Legalább.
Hír még nincs, hogy mire számíthatunk.
Nézzük, mennyi vizet ver fel? Egyelőre sokat :/.
Reméljük, ez a pálya állapotán is meglátszik majd. A pilóták elkezdenek visszaülni az autóba, de úgyis a biztonsági autó jelentésén múlik majd minden.
Csúszkál nagyon a biztonsági autó is, 14.45-ig nem döntenek a folytatásról.
Sokkal jobbnak tűnik a pálya, alig ver fel vizet a Mercedes. Talán félkor folytathatjuk.
Ráérnek, hét perc még, mire egyáltalán kiderül, hogy várható-e folytatás a közeljövőben. A McLarennél érdekes módon mindketten a kocsiban maradtak viszont.
Addig a biztonsági autó körözget.
Ebben a sorrendben állnak most: Hamilton, Vettel, Grosjean (aki már nem fog javítani ma), Ericsson, Bottas, Sainz, Räikkönen, Magnussen, Kvjat.
13:31-nél állították meg az órát az első harmadban egyébként.
Megy egy kört, hogy megnézze a pálya állapotát. A harmadik szabadedzés szinte végig erről szólt, eléggé déja vu a látvány.
Hülyeség volt kijönni, összegzett röviden a francia a rádióban.
Itt is az első kicsúszás, csúnyán odaverte a Haast, nem lehet ilyen körülmények között menni.
Ez messze a legjobb, a többiek nagyon biztonsági időt mentek, Vettel 1:42.394-gyel a második.
Ha tovább romlanak a körülmények, akkor az lehet nyerő, aki az elején fut egy jobb kört.
Simán túlcsúszott, lehetetlen normálisan megállni, a Ferrarik is csúszkáltak a felvezető körön.
Ennek így nem sok értelme lesz egyelőre, de azért megy a 18 perc.