Két forgatókönyv van ugye:
Az előrejelzés szerint sem javultak volna a körülmények, ezért döntöttek úgy, hogy ne legyen verseny. Arról nem kérdezték meg, hogy mi van a pontokkal, továbbra is várunk a hivatalos megerősítésre.
Van, aki szerint 5 kör után járna a fél pont, három befejezett kör van, lehet, hogy ezért nem jár majd?
Mindenki mehet ki a boxba.
Két körön túl vagyunk, pontokat tehát már lehet osztani. Björk és Michelisz érdeke az lenne, hogy legalább 75 százalékig, 14 körig elmenjenek a teljesen pontokért.
Soha nem látott még ilyet a tapasztalt túraautós, nem lehet kigyorsítani sem rendesen, szerinte nem lehet versenyezni így.
Ő nem versenyez ma.
Nem készült el időben a kocsi, de legalább valahogy összerakták azt a Citroënt az első futamon történt ütközés után.
Sokkal nagyobb az eső, mint a nyitó futamon, lehet, hogy ebből nem lesz valami nagy futam.
Ez minimum plusz két kört jelent majd, vagyis 16 helyett 18 kör lehet a futam.
Rajtgyakorlással kezdte a felvezető kört, ez a bűne, áthajtásos büntetést kapott a marokkói.
Nem jó jel percekkel a fő utam indulása előtt.
Tegnap az időmérőnek magyar idő szerint 11 körül lett vége, a futam most 10.30-kor rajtol majd, és tegnap elég sötét volt a végére. 16 kört kellene megtenni, ami ha nincs biztonsági autó, akkor is bő fél óra...
Rendbe hozták ezek szerint a kocsit, Michelisz a második helyről rajtol majd 10.30-tól.
Egyelőre nem láttunk friss információt Girolamiról.
Ő kezdene az élről Michelisz elől, de az egész első futam alatt szerelték az argentin Volvóját.
10.30-kor jön a második futam, lesz idő dolgozni a Volvón.
Így állnak a két futam között az élen:
Ez a sorrend a pontszerző helyeken.
Michelisz és Tarquini is tudja, mi a feladat, érjenek be.
Hátrébb van most harc, Filippi, Gleason, Nagy és Micsigami jöttek nagyon össze, bár a japán kicsit lemaradt most a hármasról.
Björk jött be náluk ütközés miatt, de már újra pályán, Girolami, aki az első helyről kezdené a második futamot, technikai gond miatt még mindig a boxban.
Ezt már befejezik, 13 pilóta van még versenyben, ha igaz, Björköt valahogy visszaküldte a Volvo pár körre.
Nem is kell, a cél, hogy fejezze be ezt a három kört. Michelisznek világbajnok fedez hátulról, jobb hátvéd nem is kell.