66-66 pontjuk van, Josh Files már a harmadik 50 pontjával a futamgyőzelem után, majd két magyar pilóta jön, Nagy Dániel 44, Tassi Attila 41 ponttal.
A WTCR Portugáliában, június 23-24-én folytatódik, a TCR Európa-kupa június 9-10-én tér vissza Spa-Francorchamps-ban.
Az Yvan Muller Racing és a Münnich Motorsport is 261-261 ponttal áll, harmadik helyen Micheliszék jönnek 227 ponttal, majd a Sébastien Loeb Racing (207) és a Leopard Lukoil Team (193).
A Balance of Performance-módosítás rendesen megkavarta az állóvizet:
Nagy Norbert a 17. helyével a legjobb magyar a háromból, Szabó Zsolt a boxban, Michelisz is visszament a garázsba az utolsó kör megkezdése helyett.
Elengedik őket simán, nem szólnak bele az élen zajló harcba.
A negyedik helyért.
A 11. helyért küzdöttek nagyot, Morbidelli fázott rá.
Harmadszor is kiment a francia. Ez már az utolsó lesz?
Rövid kiállás volt, valamit megnéztek a kocsin, és ment vissza.
James Thompson ment el Pepe Oriola mellett, megszerezve a kilencedik helyet.
Fél kocsival már az argentin Hondája mellett volt, de Guerrieri nagyon keményen védekezett, így még mindig övé a negyedik hely.
Nincs értelme folytatni.
Közben megismételték a rajtját, nagyjából ugyanaz a kategória, mint Valtteri Bottas tavalyi rajtja az Osztrák Nagydíjon.
Egy jobb első defekt után tér vissza a Hondával, most már lehet, hogy végleg.
Drámai lenne egy áthajtásos büntetés.
Közben Yvan Muller újra kiment a pályára, szinte biztos, hogy az új motort nézik, minden rendben van-e vele.
Az előző körben volt egy elég nagy kicsúszása, furcsa íveket megy Gordon Shedden előtt az negyedik argentin.
Ennyi volta négyszeres világbajnoknak, kiállt a garázsba.
A 3-5. helyeken megy a harc, ebből még lehet is izgalom a végére.
Michael Verhagen fékezte el magát az első kanyar előtt, és majdnem telibe ütötte Micheliszt. Végül elment a magyar pilóta mellett, a sóderágyból jött aztán vissza, de közel volt.
Huff, Vervisch, Guerrieri, Shedden, Ehrlacher, Comte, Bennani, Oriola és Thompson a sorrend a pontszerző helyeken. Ha így marad, Ehrlacher lesz az új első az összetett pontversenyben.
Jobb első defektje van a belgának, ezzel nyer egy helyet a mezőny hátsó fele.
De előtte már lehet, hogy sérült a zengős Cupra, mert furcsa szögben és helyen vágott be Szabó Coronel elé.
Mindketten lelassultak, Coronel talán visszajut a boxba, Szabó is, de ő tényleg rettentő lassú volt.
Guerrieri és Vervisch küzdöttek nagyot a harmadik helyért, össze is értek a kocsik. Huff a második helyen.
Mindjárt jön a rajt a WTCR-hétvége utolsó futamán.
A hátsó sorokban kicsit megkavart rajtsorrenddel.
Túlságosan megsérült az Alfa Romeo motorja az előző futamon, nem szerelték meg a Team Mulsanne garázsában.
Valószínűleg Tarquininél is, ezért nem adták le a kocsit a parc fermébe, és ezért kezdenek most hátulról. A Zandvoortra agyonbüntetett Hyundaiokkal úgysem lett volna esélyük a pontszerzésre.
A francia Audijában mára motort cseréltek, a fordított rajtrácsos futamon is arra spórolt, hogy most nyerjen.