Új játék nélkül is rengeteget keresett a Take-Two kiadó
A június 30-án véget ért második negyedévében, amikor világszerte tombolt a koronavírus-járvány, 54 százalékkal nőtt a játékkiadó Take-Two Interactive bevétele az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz képest, pedig a társaság nem adott ki egyetlen komolyabb új játékot sem ez idő alatt, csak a Disintegration debütált a Private Division nevű független kiadójuktól.
831 millió dollár volt a forgalmuk
Ezzel rendesen túlszárnyalták a Wall Street várakozásait.
Talán mondani sem kell, hogy a Take-Two Interactive kínálatában olyan nagy nevek szerepelnek, mint a Grand Theft Auto sorozat, a Red Dead Redemption 2, az NBA 2K20, a Borderlands, a Civilization, amelyek egy része online játszható, és extra letölthető tartalmakat is kínálnak a rajongóknak.
A kiadó digitális bevétele 70 százalékkal nőtt az előző évhez képest, idén 726 millió dolláros forgalmat könyvelhettek el, míg a tavalyi második negyedévben még csak 427,8 milliót.
GTA V-ből eddig összesen 135 millió példány kelt el, Red Dead Redemption 2-ből 32 millió, és 82 százalékkal nőtt az NBA 2K20 napi játékosainak száma az előző évhez képest.