„Nem a távol-keleti futárokkal, hanem az őket közvetítő flottacégekkel van a probléma”
Éles kritikák fogalmazódtak meg a rengeteg harmadik országbeli munkavállalóval kapcsolatban, akik Magyarországra érkeztek.
Éles kritikák fogalmazódtak meg a rengeteg harmadik országbeli munkavállalóval kapcsolatban, akik Magyarországra érkeztek.
Nagy újítást jelentett be a Foodora.
A változtatás idővel a vidéki városokban is életbe léphet.
Május elsejétől vezetik be az újításokat.
Üzleti okokra hivatkozik a cég, a taxizást folytatja.
A szolgáltatást már több amerikai városban is tesztelték.
Az emberi agy is rátesz egy lapáttal a zsörtölődésükre.
A menü negyedévente változik majd.
Az áprilisi kormányrendeletet követően jelentős volt a növekedés.
Augusztustól már nem kedvezményes az áfa a házhoz szállítási szektorban.
Augusztus 1-jétől megszűnik a kedvezményes áfa.
Rákaptak a magyarok a házhoz szállításra, van, aki minden nap online vásárol be.
A meleg étel hőmérsékletének átvételkor el kellene érnie a 63 °C-ot.
A rekorder közel 700 rendelést adott le, a sajtburger volt a legnépszerűbb.
A cég ezzel is próbál segíteni a partnereinek a járvány második hullámának idején.
Elvileg igen, valójában nem ütközik az áfaszabályozásba az eltérő kulcs alkalmazása az ételre és annak kiszállítására.
A házhoz rendelés sose volt olyan fontos mint ma, mondjuk is, hogy miért. Videóchattel még a baráti traccsparti is összejöhet.
Világszerte egyre több cégnél van lehetőség arra, hogy még a futárral se kelljen találkozni ahhoz, hogy ételt rendeljünk. Ez a rendszer már Magyarországon is működik.
Fokozott higiéniai intézkedéseket vezettek be az ételkiszállító cégek, forgalomnövekedéssel számolnak.
Egyelőre nem mindenhová, csak tapasztalaokat gyűjtenek, de később bővülhet a szolgáltatás.
Fél éven belül ez az ötödik cég, ami futáros alkalmazással áll elő, de a Wolt bizakodó.
A közösségi háló lassan minden funkciót bekebelez, az USA-ban már elindult a szolgáltatás.
Általunk teljesen felfoghatatlan okokból a Papírtigris elkezdett magyar szájíz szerint készített szusit árulni, ami viccnek jó, gasztronómiai élménynek értékelhetetlen. Ugyanis megkóstoltuk. Az összeset.
A Netpincér nagyobb jutalékot kér az éttermektől. Ezzel új partnereket is tudott szerezni, de közben egy csomó éttermet ki is akasztott. Most úgy néz ki, összefognak az óriás ellen.
A Foodpanda ezért is vásárolta fel a Netpincért. Külföldön használnák fel a világverő magyar tapasztalatokat. És most elárulják, máshogy eszünk-e, mint a világ más országaiban.