![Visszatérnek a GM „kísértet” taxijai az amerikai utakra](https://kep.index.hu/1/0/5633/56334/563342/56334227_4165371_f4c8728793af4d15a05a5a826bc5214c_wm.jpg)
Visszatérnek a GM „kísértet” taxijai az amerikai utakra
Kézen fogva vezetik vissza az utakra a Cruise önvezető autóit.
Kézen fogva vezetik vissza az utakra a Cruise önvezető autóit.
Na jó, meg azért került bele némi rendszerfrissítés is.
A modern autók önvezető rendszerei folyamatosan fejlődnek, de nem mindenhol nézik ezt jó szemmel.
Húztak egy keményet – terjedjen mihamarabb az FSD.
Az elsőre mókás kísérlet komoly biztonsági problémákat vet fel.
Inkább a Cybertruckra fog hasonlítani az eddigi Model széria helyett.
Mivel még mindig sokan nem bíznak az önvezető autóknak, ezért a Hyundai bizonyítani akart.
Meglepő lehet, hogy mi a legnagyobb akadálya az önvezető autók elterjedésének.
Az Apple végül belátta, hogy ennek így semmi értelme.
Állítja, az olcsóbb Teslák már tényleg a láthatáron vannak.
Elhozták a barcelonai MWC-re.
A szarvast csak az ütközés pillanatában vette észre a sofőr. Éppen aktív volt a Full Self Driving.
A szabadalom már a benyújtásakor közfelháborodást keltett.
Nemcsak magától leparkol, de helyet keres és különböző problémákat is megold.
Kínában. De nem csak ők.
Vendégeink, akik ma a szaktudást fuvarozták: ST22 Lacika a hazai legismertebb kamionpápa és Tobak Tamás a Waberer’s International IT igazgatója. A téma nem más, mint a kamionozás múltja, jelene és mesterségesen intelligens jövője.
Vajon az elektromos autóké még a jövő?
Legalábbis erre utal a márka saját felmérése.
Újabb adatok derültek ki arról, hogy hányan haltak meg miatta.
Élesben tesztelték a Waymo önvezető rendszerét, aztán jött a rendőr és a kézjelek.
Fontos esemény lehet ez az önvezetés jogi kérdéseinek tekintetében.
Egy hónap múlva már heti 10 ezer utast szállítanak majd Skóciában. A fejlődő technológia miatt kell a plusz szakember.
Egyenes szakaszok, széles sávok: a robotkamionok számára ideális terepnek ígérkezik az útszakasz.
Egészen drasztikus módszerekhez folyamodhat az amerikai gyártó, hogy fizetésre bírja a tulajdonosokat.
A vállalat önvezető szoftveréért felelős vezetője ismerte el, hogy a látottak nem feleltek meg a valóságnak.
A 2016-os reklámban látható kocsi nem ismerte a lámpákat, és nekiment a parkoló kerítésének.
A Hondával lépett partneri kapcsolatra az elektronikai gyártó.
Az Észak-Amerikában elérhető (valójában nem) teljesen önvezető funkciót nem lehet tovább Full Self-Drivingnak nevezni.
Összesen kilenc embert szállítottak kórházba a mentők.
Állítólag nagyon lassan haladtak.
A Mercedes me app segítségével sofőr nélkül lehet majd parkolni a stuttgarti repülőtéren.
Kutatók vizsgálták, mennyire különbözik a beavatkozás módja hármas szintű automatizáltság esetén.
Megjelent egy vészjósló teszt, ami szerint igen, ugyanakkor ennek a hitelessége több, mint megkérdőjelezhető.
Számos mendemonda és tévhit kering a köztudatban az autók önvezetésével kapcsolatban. Itt a válasz a legizgalmasabb kérdésekre.
A Tesla korábbi vezető szoftvermérnöke mindössze 7 hónap után távozik.
A Riding Assist tanulmányból hamarosan utcai gép válhat, amely segít elkerülni a baleseteket.
Az önvezetéshez kell a mesterséges intelligencia, ezen a területen pedig még sokat kell kutatni.
Péntek 12:45-kor a Commsignia segítségével fejtjük meg, hogy mikor dobhatjuk ki a kormánykereket az autókból.
Biztonsági övek, lezárt rakpart, önvezetés és egy csodás, öreg Ford. Totalcar Híradó.
A Drive Pilot rendszer az első, ahol elengedheti a sofőr a kormányt, igaz, csak 60 km/h alatt.
Eddig speciális engedély kellett az ilyen járművekhez a közlekedési hatóságtól, de most változtattak a szabályozáson.
Elsőre elég nagy hülyeségnek tűnik, hogy már az élvezetet is robotokra bízzuk, de ebből a mindennapokban is profitálhatunk.
Az első közös megoldások már jövőre megjelenhetnek a Volkswagen autóiban.
Elon Musk újabb lehetetlen ígérettel kavarja fel az év vége állóvizét.
Tavasszal tárgyalják a törvényjavaslatot, ami lehetővé tenné a gyéren lakott területeken közlekedő buszok önvezetését.
A Siemens építette be, felismeri a kockázatos forgalmi szituációkat.
Vajon az ülésfűtés fontosabb, mint a parkolóradar? És többen akarnak összkerékhajtást mint önvezetést?
A cég vezérigazgatója beszélgetett Elon Muskkal, szerencsére egyetértettek a dologban: szomorú lenne egy önvezető sportkocsi.
Átmeneti megoldás: telesofőrök lépnek közbe, ha tehetetlenné válik az önvezető rendszer.
Veszélyes, hogy az emberek félreértik, hogy az autó sem most, sem később nem lesz önvezető.
A szenátus gazdasági bizottságán nem sikerül átverni a javaslatot, amely az utcára engedne több tízezer önvezető autót.
Egyelőre a Toyota érdekkörébe tartozó cégek állapodtak meg a közös szabvány kifejlesztéséről.
A vezetőnek a kormányon kellene tartania kezét, de ha becsapják, a rendszer vezető nélkül is működik.
Egyelőre csak biztonsági funkciója lenne, de innen egyetlen lépés csak az önvezetés.
Időről időre érkeznek hírek önvezető autók baleseteiről. Egy megmagyarázhatatlannak tűnő esetre keressük a magyarázatot.
A BMW radarvisszaverőt fejleszt, hogy az önvezető autók tudomást vegyenek a motorkerékpárokról.
Egyelőre óvatosak, száz Legendbe kerül be a 3-as szintű önvezető csomag, amely lehetővé teszi – egyelőre autópályán – hogy a sofőr ne az utat figyelje.
A hatórás út során csak egyszer vette át az irányítást a sofőr; amikor megállt tölteni.