Lehetetlen betelni ezzel a gyárilag kézzel festett, színváltós Porsche 911-essel
Egyetlen darabot készítettek ebből a különleges 911 Turbo S-ből, aminek a fényezése egészen hihetetlen.
Egyetlen darabot készítettek ebből a különleges 911 Turbo S-ből, aminek a fényezése egészen hihetetlen.
A négyajtósról és a Flachbauról hallottál már? És a Sally Specialről? Fura, érdekes, gyors és egyedi Porsche 911-esek következnek.
Gyorsabb volt, mint az aktuális, 650 lóerős 911 Turbo S. Mindjárt bemutatják a kész változatot.
Rosszul tudja, bácsi, a 993 Turbo léghűtéses.
Szavazz, hogy melyiknek királyabb a hangja a két csodálatosan ordító versenyautó közül.
Mesélek egy kicsit a sportautók királyának, vagyis a Porsche 911-esnek az utolsó három generációjáról: a 997, a 991 és 992 története következik.
A gyártó megerősítette.
Ezt a változatot nem a szalonokban, hanem a játékboltokban érdemes keresni.
Nem új, sőt, még csak nem is gyári, cserébe elég olcsó. Mármint egy Porschéhoz képest...
Tempósan ment utánuk, üldözte őket, de megállni már nem tudott időben.
A déli toronyban volt, amikor becsapódott a repülőgép az épületbe.
Az utolsó léghűtéses, aztán az első vízhűtéses 911 története következik.
Egy Porsche, ami tényleg elmegy a világ végére.
És a szemétségé is.
A gép úgy viselkedett, amilyen utasítást kapott. A feketedobozból feltételezik a pilóta öngyilkossági szándékát.
Kis túlzással a Porsche teljes történelmét lefedi ez a csodás kollekció, aminek mind az 556 darabját külön fogják értékesíteni.
Ha a 911 a 911-et keresi, a 911 rajongókhoz fordul.
Mi van akkor, ha van valakinek 18 millája, de nem egy új villanyautóra, hanem valami régi, izgalmas autóra költené? Itt van pár ötlet.
385 milliót kérnek érte, mindössze 77 darab készül belőle és természetesen rendszámra semmi esélye.
Égi jelnek tekintették a különleges jelenséget a lakosok.
A fájdalom és a trauma feldolgozására számtalan művészeti alkotás született.
„Szeptember 11. után hazatérni igazi áldás, semmihez sem fogható megkönnyebbülés volt.”
A Porsche 911 formáját te is ismered, azt is tudod, hogy hibátlan sportautó, de a sztorija is megvan?
Az emelt Dakar sejthetően nem a leggyorsabb 911, de mégis mennyi az annyi?
A 992-es generáció egy példánya sem volt még ilyen könnyű, de mindez csak egy az érdekességek sorában.
Rajongástól túlfűtött mese a művészeti ágról, amit úgy hívnak: vezetési élmény.
A történelemben olykor a legfurcsább véletlenek kapcsolódnak egymáshoz: de hogyan okozta egy illetlenül vizelő kutya a New York elleni terrortámadást?
Tegyék meg tétjeiket!
Olyan típusokról lesz szó, amik egykor megfizethetőnek tűntek, aztán rakétaként lőtt ki az áruk. Összeszedtünk néhányat.
Érdekes történetű autó a 911 Classic Club Coupe, amit igen érdekes apropóból fognak eladni.
Tizenéves Porschéd van, de modern multimédiát szeretnél? Itt a gyári megoldás!
Elázott, bepenészedett, most pedig eladó a tett helyszínén, Floridában. 991.2 GT3-at így még biztos nem láttunk.
Carter menyasszonya egyedül maradt 11 hónapos kisfiával.
Szeretnél egy STI-t meg egy GT3-at is, de csak egy hely van a garázsodban? Itt a megoldás.
Van az az élmény, amit szövegesen nehéz visszaadni, ezért a cikk után most itt a GT3 RS videós bemutatója is.
1952-ben álltak rajthoz a Carrera Panamericanán egy 356 S Cabriolet-vel, ezt az évfordulót ünneplik.
A Porsche 911 új változata azokat szólítja meg, akik a nyers vezetési élményt keresik.
Elég annyi, hogy 17 másodpercet adott az elődjének?
A GT3 RS felemel és mélybe lök, megrémít és szórakoztat, szívat és segít. A tökéletes autó továbbra sem létezik, de ez pokoli közel van hozzá.
A homologizációs célból épített Rennsport kiadást ötven éve, 1972. október ötödikén mutatták be a Párizsi Autószalonon.
A 21 éve történt szeptember 11-i terrortámadás kapcsán máig rengeteg összeesküvés-elmélet kering a világhálón. Ezeknek jártunk utána.
Alapból sem könnyű erre a kérdésre válaszolni, hát még nyolc Porsche kipróbálása után, a Hungaroringen.
Úgy is nézhetjük, hogy ez egy csónak, ami félig-meddig mégis Porsche 911.
525 lóerő jut 1450 kilóra, és minden arról szól, hogy még gyorsabb, még hegyesebb legyen a kőkemény sportautó.
Nem fogadnak több rendelést a 964-es átépítésre, egy új projektre koncentrálnak.
Nem kell rá sokat várni: augusztus közepén mutatják be az év egyik legjobban várt autóját.
A 120-as korlátozásra bőven ráduplázott, akár börtönbe is kerülhet a sofőr.
Az egyik papíron 450 lóerő és a Porsche egyik mérföldköve, a másik pedig dízel, és garantáltan chiptuning-mentes.
Már csak egy kérdés maradt: MINEK?!
Ki hol volt, amikor a repülők becsapódtak a Világkereskedelmi Központ ikertornyaiba? George W. Bush elnök éppen egy kecskéről szóló mesét hallgatott.
A Gymkhana-legenda a Pikes Peak hegyi felfutón indul az 1400 lóerős, rózsaszín sportkocsival.
A 2001. szeptember 11-i terrortámadás legsokkolóbb képe egy öngyilkos férfit ábrázol, aki inkább a halálba ugrik, mintsem a lángok között pusztuljon.
Megújult a Skoda Karoq, bemutattak egy sportos Mercedest kevés hengerrel, továbbá a villanyautózás költségei. Totalcar Híradó.
Segítek tippelni: zöld a karosszéria, zöld a felni alatta és zöld bőr a beltere is mindenütt.
Gyors és megbízható autó kellett a holland autópályákon kialakult káosz fegyelmezésére, ezért a Porschéhoz fordultak.
Egy csodás videó követi, ahogyan a csupasz lemezből igazi műalkotás lesz.
Használt autóból csinált GT3 motoros megismételhetetlen 911-est a Porsche.
Megraknád a villanykoffert? Vennél egy új Tonalét? Érdekel a hülyekilincs-bajnokság örökös győztese? Mindent lehet, és azt is megmondjuk a végén, miből.