Szijjártó Péter teljesen kiakadt, kemény üzenetet küldött Ursula von der Leyennek
Orbán Viktor szerint is hatalmas csapást jelent a döntés.
Orbán Viktor szerint is hatalmas csapást jelent a döntés.
A tárcavezető szerint a világgazdaság jelenleg alapvető átalakuláson megy keresztül.
Beszállítói fórumon szólalt fel a külgazdasági és külügyminiszter.
Nem mindegy, hogy milyen a fő kereskedelmi partnerünk immunrendszere.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Gigaberuházás történt Szegeden.
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
A bértárgyalások megkezdődtek.
Az elektromos autók és hibrid megoldások már itt vannak, hogy csökkentsék a levegőbe kerülő szennyező anyagokat. A technológiai fejlődés új korszakot nyitott a közlekedésben – de vajon milyen ártalomcsökkentési lehetőségeink vannak még?
Történelmi mélyponton több német autógyártó is.
Több száz alkalmazott gyűlt össze az utcán.
Sajátos sztrájkolás.
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
Fontos fejezet veszi kezdetét: új iparági mérce születik, kínai sebességgel.
Zsugorodnak a bevételek.
Nehogy akkumulátor-nagyhatalmi álmainkból Európa hulladéklerakóján ébredjünk. Schiffer András írása.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Egyre feszültebbé vált a kapcsolat az utóbbi években.
A magyar kormány a kőolajellátás terén is érdekelt lenne a diverzifikációban.
Szijjártó Péter szerint a beruházásaik értéke lassan eléri a tízmilliárd eurót.
Egy korábban népszerű és elismert szakma nimbuszának visszaállításáért folytatnak küzdelmet a járműipar szereplői.
Az autópiac egyik legnagyobb kérdését vizsgáltuk meg.
Gyorstöltőre vár az európai autógyártás.
A „hungarofób” Manfred Weber, a migráció és a „gendermarhaság” is szóba került.
Késik a közös döntés, nincs egyetértés a német kormányban az új orosz szankciócsomagról.
Brüsszel döntött, kemény lépéssel válaszolnának.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
Több részlet is kiderült a törvénytervezetről.
A japán anyavállalat 1991 óta több mint 2 milliárd eurót fektetett be Magyarországon.
A magyar kormány számára stratégiai fontossággal bír a szektor.
A miniszter szerint a kínai elnök magyarországi látogatása meghatározó lépcsőfok.
A szervizek munkaerőhiánnyal küzdenek, ennek enyhítése érdekében cselekszik a szakma.
Az eladások növekedési ütemét tekintve azonban tavaly megtorpanás volt megfigyelhető.
A kormány szerint a zöldenergia a gazdaság jövője.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
A miniszter szerint a város vonzereje tovább növekszik.
Mi lesz a rengeteg veszélyes hulladékkal?
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
A falnak rohanunk vagy el tudjuk rántani a kormányt? Jön a Budapest Automotive Summit!
A Magyarországra érkező kínai autógyártó nem ismeri a féket.
Már több mint 1000 főből áll a csapat, de folyamatos a felvétel.
Bár a Rába-parti üzem teljesítményét több tényező befolyásolta, van ok az örömre.
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
A Volkswagen csoport 12 százalékkal több járművet értékesített 2023-ban az előző évinél.
Érthetetlen és túlzó reakció a szakszervezet szerint a vállalat harmadik bérajánlata.
Kevésbé szagos autóipari műanyagtermékek gyártása a cél.
Robert Fico szerint akkut hiány van szakképzett munkaerőből az országban.
A csillagos márka szintet lépett az elektromobilitásban, és nem áll meg.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
A munkaadói oldal átadta újabb bérajánlatát.
A két autógyár versenye nyomás alá helyezi a hagyományos piaci szereplőket is.
Mérföldkőhöz ért a hazai járműipar, 32 év munkája kellett ehhez.
Még a Teslánál is jobb számokat produkál.
Három pillér, amin az elektromos autók jövője múlik.
Prémiumautó-gyártóhoz prémium-munkaerő illik, bőven van is lehetőség a top német márkáknál.
Európában pedig 15 százalékkal nőtt az értékesítése.
Olaszországban volt a legjelentősebb a növekedés.
A világ egyik legnagyobb autóipari beszállítója 5,2 milliárdos projektet valósít meg Szombathelyen.