Behajtáshoz folyamodnak a beszállítócégek az eladósodott kórházak ellen
Elfogyott a türelmük.
Elfogyott a türelmük.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
Óriási volt az érdeklődés a program iránt.
Jóval drágább lett a termelés, de túl messzire mentek egyes élelmiszergyártók. Elemzés.
A program keretében korszerűsítik a cég fémmegmunkáló tevékenységét is.
II. Erzsébet halálával több száz termékről kerül le a királynő címere.
Segített a belföldi vasúti járműipar újraélesztésében.
Csak saját használatra gyártanák az eszközöket.
A vállalat saját üzlethálózatán keresztül juttatja el a hazai beszállítók termékeit Európa minden szegletébe.
A polcokon már négyezerhez közelít a hazai termékek száma.
Tanácsadó cég alakult a magyar beszállítók szakmai támogatására.
Szijjártó Péter jelentette be a 75 milliárd forint értékű beruházást.
Hetek óta marakodik a kormány a beszállítókkal a rekordösszegű, 70 milliárdos kórházi tartozásokon. De hogy adósodhatnak el egyáltalán ennyire az intézmények, és miért egyre rosszabb a helyzet évről évre? Tényleg az igazgatók a hibásak? Megnéztük, mi áll a kálvária mögött.
Valószínűleg nem, mert még mindig nagyon olcsó a magyar munkaerő. Az elektromos autóktól viszont tényleg tarthat az iparág.
Népbetegség a magyar cégek között, hogy úgy függnek egy-egy multitól, mint a Szarvasi-gyár függött az IKEA-tól? És ha igen, az baj egyáltalán?
Egymilliárd forint közpénz ment eddig csak a paksi kommunikációra. Nem fogják kitalálni, hogy kikhez. De azt biztos nem, hogy mi értelme volt.
A ZF Hungária Kft. új sebességváltó üzeme 2018 nyarára készül el.
Pár ezer forinttal növelik a béreket, tízezerrel csökkentik a cafeteriát, úgyhogy csökken a munkások juttatása.
Október 1-től a kisvállalkozó beszállítóknak két hetes fizetési határidőt vezet be az áruházlánc.
Egész múlt héten akadozott a Golf és a Passat gyártása, több százmilliós lehet a kiesés.
Sikerült megállapodnia Volkswagennek a balhézó beszállítóival, így nemsokára visszaállhat a termelés a normális szintre.
600 új munkahelyet hozott a beruházás.
Ráadásul hazait. 2018-tól indul a 100 IC+ típusú vasúti kocsi gyártása.
A beszállítók szerint ők is szednek polcpénzt, az áruház szerint betartják a szabályokat.
A versenyhivatal azért büntetett, mert pénzt kértek a beszállítóiktól, hogy árulják az áruikat.