Vad, játékautóra emlékeztető újdonságot mutatott a BYD
Az Ocean-M egyelőre még csak koncepcióautó, de a kész változata is idén várható.
Az Ocean-M egyelőre még csak koncepcióautó, de a kész változata is idén várható.
A konténervárosban akár 1400-an is elférhetnek.
Bővíti kínálatát a kínai márka.
Lehet, hogy a villanyautók gyártása egyszerűbb, de az autós biznisz nem lett az.
Új néven bemutattak egy csomó autót, amiket kimondottan Kínának szánnak.
Az Építsd az Álmaid – Fóka 3.8s készen áll leigázni az európai piacot.
Több autó fogyott összesen, a villanyautók aránya pedig jelentősen emelkedett.
Álcázva látható az újdonság, amit jó eséllyel Európában is árulni fognak.
2020 óta nem volt példa visszaesésre.
Kiderült, mire számíthat a Tesla.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
A magyarázat részben az, hogy Kínában, a világ legnagyobb autópiacán elveszett a villanyautók iránti kereslet növekedésének lendülete.
Hatalmas változások jönnek.
A Magyarországra érkező kínai autógyártó nem ismeri a féket.
Lengyelországi is beszáll a viszonylag olcsó elektromos autók gyártásba kissé más üzleti konstrukcióban, mint Magyarország.
Az Atto 3-mal és a Seallel indult az értékesítés.
Vérfürdő lesz, ha nem választják újra – mondta korábban a fizetési nehézséggel küzdő elnökjelölt.
A BYD jelenlegi plug-in hibrid modelljei is 1150 kilométert mennek el, de a gyártó tovább emelné a tétet.
Újonc létére gyorsan befutott a BYD, a márka csúcsmodellje máris a Teslával versenyez, és van is esélye egy guszta szeletre a tortából.
A gyenge évkezdés ellenére tovább virágzik a kínai villanyautó-gyártás.
A miniszterelnök felnyergelt.
Új terve van a Nissannak az elektromos autózásban.
A biztosítótársaságok nem szívesen foglalkoznak a kínai autókkal és erre megvan az okuk.
A hétezer autós kapacitás megszorozva nyolc hajóval egyenlő 56 ezer autóval, Kínából a világ különböző kikötői felé.
A BYD-t egy villanyautó-gyártónak tartják, amelynek egyik legnagyobb teljesítménye, hogy Kínában megelőzte a Teslát. Ideje messzebb nézni ennél.
Egyes piacokon drágulással, máshol pedig kedvezőbb árakkal találkoznak a vevők.
Volt olyan modellje a BYD-nak, amely nem lett olcsóbb az árháború ellenére. Most változott a helyzet.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
Jön a Denza D9 egyterű, az elektromos Denza N7 crossover, valamint BYD márkanévvel a hibrid Seal U DM-i.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Áttekintették a beruházás részleteit.
Most már biztos, hogy Szeged lesz a világ legerősebb e-autógyártójának fellegvára.
Reagált az önkormányzat.
A BYD modelloffenzívával folytatja a nagy menetelést, amit 2023-ban kezdett. A nagyon olcsó villanyautótól a luxuskategóriáig több fronton is támad.
A latin-amerikai piacra érkező kisautók 300 és 400 kilométert "tudnak".
Mexikót vette célba a kínai cég.
A két autógyár versenye nyomás alá helyezi a hagyományos piaci szereplőket is.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Félig népmesei, félig nagyon is valóságos történet a BYD felemelkedése.
Bár ez még nem hivatalos közlés.
Nem lesz vegyipari tevékenység a magyarországi üzemben.
Nemrég Karikó Katalint is vendégül látták.
Berlinből indul a német terjeszkedés.
Még úgy is olcsóbb lesz, hogy a Tesla nemrég jelentős mértékben csökkentette a típus árát.
Így készül Szeged történetének legnagyobb beruházására.
Még a Teslánál is jobb számokat produkál.
Bemutatkozott a BYD legújabb modellje, a Seal U.
Botka László kijelentette, a beruházás ellenére nem lépett be a Fideszbe, nem vesz részt a Békemeneten, és a Fradi is le van tiltva.
Tavaly Kínában minden kilencedik megvásárolt autót a BYD gyártott.
Helyzetjelentés Szegedről, ahol akár fagy a talaj, akár nem, a kínai autógyár előkészítése már zajlik.
A modell a Dolphin és az Atto 3 közötti űrt hivatott betölteni.
Cél a megfizethetőség, vélhetően egy kompakt crossoverről lehet szó.
A YangWang és a Fang Cheng valószínűleg más márkanév alatt jönnek Európába.
A legnagyobb kínai elektromosautó-gyártóval hozták hírbe a kabinetet.
A Miniszterelnökséget vezető minisztert kérdezték erről.
Ez az első útja a kontinensre.
A magyarországi gyár után újabb óriási befektetést jelentett be a kínai gyártó.
A BYD összesen 5 milliárd eurót kaphat a magyar államtól.
Versenypiaci aggályok miatt.