A magyar nagykövetség 625 millió forintnyi dugódíjjal tartozik Londonban
Szégyenlistát tett közzé a brit főváros közlekedéséért felelős önkormányzati szervezete.
Szégyenlistát tett közzé a brit főváros közlekedéséért felelős önkormányzati szervezete.
Pedig Karácsony Gergely már 2019-ben nyilatkozott erről.
Bevezetni muszáj, igazán viszont senki sem akarja az autósok közül. Az előfeltételek hiányoznak, vagy a szándék?
Minden reggel, minden délután, de most már egész nap: dugó dugó hátán. Valakinek tennie kell végre valamit, de az lehetőleg valaki más legyen.
Hogy mit gondoltok a belvárosi forgalomcsillapításról? Most megmutatjuk, mi mindent válaszoltatok az erről feltett kérdéseinkre.
Az ország szinte összes útján úthasználati díjat vezethetnek be az autóhasználat mérséklésére.
Az államtitkár évek óta hangsúlyozza: nem így kell megoldani a főváros közlekedési problémáit.
Bécs és Koppenhága évtizedekkel jár a magyar főváros előtt.
A Levegő Munkacsoport szerint ha bevezetik a dugódíjat, az mindenképpen csökkentené a fővárosra nehezedő autóforgalmat.
Budapesten túl sok az autó, és ezen az öregebb dízelek kitiltása sem fog érdemben változtatni. Mindenkit érintő megoldásokra van szükség.
Annak ellenére sem, hogy egyre többen ülnek át autóba a tömegközlekedési eszközökről.
Az államtitkár a Galvani híd mellett érvel és három javaslatot tesz a dugódíj elkerülésére.
Egyszer már döntöttek a megépítéséről, most széles körű társadalmi egyeztetést szeretnének.
A kormány hidat akar, a dugódíjat elutasítja. Az nem teljesen világos, hogy a főváros mit szeretne.
Karácsony kerülné az autósüldözést. A Galvani híd kapcsán tetőzik a dugódíjvita második hulláma.
Belvárosi forgalomcsillapításról, dugódíjról, e-jegyrendszerről, Vitézyről, budapesti hidakról beszélgettünk a napokban kinevezett Varga Ivettel.
Nem egyszerű az ügy: a kerületek és a főváros csatáját hozhatja a pénzért, ráadásul a fővárosnak illene a dugódíjért cserébe nyújtani valamit az autósoknak. A főváros bezárkózott, nem nyilatkozik.
Előbb a Fővárosi Közgyűlésben, majd az Országgyűlésben vitatnák meg.
Megnéztük, milyen feltételekkel veszi át a főváros irányítását Karácsony Gergely és az ellenzéki többségű közgyűlés. A költségvetés helyzete nem megnyugtató, a város sok ponton van kiszolgáltatva a kormánynak. Nagy csaták és kreatív megoldások várhatók az új forrásokért.
Hét hónapja kitiltották az autókat a belvárosból, az új polgármester ezt visszavonta, a bíróság újra bevezette. A légszennyezés ellen hatásosnak bizonyult.
A Fővárosi Közgyűlés ugyan elfogadta, hogy legyen dugódíj, de konkrétumok nélkül. És ez nem véletlen.
Nem lesz patkányügyi vizsgálóbizottság, kivonult az ellenzék nagy része. Lesz viszont dugódíj.
Kijelentette: ha még egyszer meghallja a kerületektől, hogy a főváros dönt a fizetős zónákról, javasolni fogja: mindenhol 0 forint legyen a parkolás.
A tömegközlekedést fejlesztenék a díjból bejövő költségvetési forrásokból.
Véget vetnének a járdán parkolásnak is.
A volt BKK-vezér a most induló New York-i dugódíjjal vont párhuzamot.
Túl sok hasznos utazás hiúsul meg, miközben rengeteg felesleges utazás pozitív ösztönzést kap.
Kibújni nem tudunk a bevezetés alól, de a megyei matricaszerű dugódíj a legmegúszósabb megoldás.
Az Origo szerint inkább kifizetnek büntetésként évi 20 milliárd forintot, minthogy kockáztassák a választási eredményeket.
A Széll Kálmán tér után a Blaha, a Lánchíd és a Váralagút felújítása jöhet, jelentette be Tarlós.
Csak úgy. Cserébe viszont fizetnie kellene a dugódíjat és parkolást minden ott élőnek is.
A dugódíjat sikerül úgy feltalálnunk, hogy adó legyen belőle. Köszönjük, és további remek kormányzást kívánunk, próbálják a többi szart is Brüsszelre kenni.
A főpolgármester két zónára osztaná Budapestet. A kiskörúton belül többet kellene fizetni.
A budapestiek megúszhatják, de még semmi sem dőlt el.
A főváros teljes területére kellene venni, a megyei matricákhoz hasonlóan. Lehet egy belső zóna is, plusz dugódíjjal.
Öt-hat autósnak kell megszívnia, hogy egyetlen jól járjon.A legnagyobb baj az, hogy ez az egész útdíjasdi rossz irányba visz.
Dugódíjjal és felszíni járatritkítással lehetne feltornászni a vállalt mutatókat, hogy ne legyen baj.
Most kb. 5 ezer van.
Mélyen zsebébe nyúl minden autós.
Mélyen zsebébe nyúl minden autós.
A vártnál korábban jöhet a dugódíj. Mutatjuk, mennyire kerülhet.
A vártnál korábban jöhet a dugódíj. Mutatjuk, mennyire kerülhet.
A fővárosnak plusz jogokat akarnak, a tervezett árak máris emelkedtek, beruházásra ne számítsunk.
A megyei matrica évi 5000 forintja is közfelháborodást okozott, a dugódíj akár ennek harmincszorosa is lehet. Ha mindkettőt bevezetik, a Hungária gyűrű lesz az új M0-s, iszonyatos forgalommal. Tarlós átgondolja.
Hamarosan a parlament előtt a tervezet. 500-640 forintba kerül majd autóval bemenni a belvárosba.
A globális felmelegedés miatt nemsokára műanyag dugós üvegből ihatjuk a chardonnay-t.