Hangzatos ígéretek kontra valóság: szemét lenne a Xiaomi autója?
Ígéretek vannak, de a gyártó pechjére már tesztek is: több, egymástól független forrás szerint a Xiaomi SU7 több ponton is aggasztó problémákkal küzd.
Ígéretek vannak, de a gyártó pechjére már tesztek is: több, egymástól független forrás szerint a Xiaomi SU7 több ponton is aggasztó problémákkal küzd.
Azért érdekes ez a kijelentés tőlük, mert pont egy ilyen autóval lettek híresek.
Európában márciusban Magyarország a második helyen végzett.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
Az Alpitronic olaszországi székhelye gyulladt ki, a környék minden tűzoltóját a helyszínre vezényelték.
Az Apple tervei szerint a Rivian segítségével készítené el első elektromos autóját, amely új dimenziókat nyithat meg az autóiparban.
Behozhatja Magyarország a lemaradását az akkutöltőversenyben?
Erősen kezdte 2024-et a gépjárműpiac.
Ez lehet a Kia EV családjának a legkisebb, ezáltal legolcsóbb tagja majd.
Ez 2,7 millió eladott autót jelent egyetlen hónapban.
Jelentősen növelte eladásait a Volvo. Az elektromosok dupláztak.
Találkozhat a kelet és a nyugat ipara, a belső égés és a halk suhanás.
A zöld fordulathoz tömegközlekedni kellene, de erre nem sokan hajlandóak.
Meghívót kaptak az autógyártók az indiai villanyautó-piacra. Mindenkit várnak a teslás találgatások közben.
Az elektromos autók mesterévé akar válni a Honda.
A faceliftes változat jóval szigorúbb jelenségnek ígérkezik az elődjénél.
A szervizek munkaerőhiánnyal küzdenek, ennek enyhítése érdekében cselekszik a szakma.
Az e:Ny1 nem tartozik a legkönnyebben kimondható típusjelzések közé.
Döcögősen indult az év a Volkswagennél, a Stellantisnál és a Mercedesnél. A cégek az új modelldömping sikerében bíznak.
Új akkumulátorral kísérleteznek, mely jelentősen nagyobb energiasűrűséggel rendelkezik.
A világon elsőként ismerte fel, hogy a nyilvánosságban mekkora erő rejlik.
A BMWBlog értesüléseit Bernd Köber, a vállalat alelnöke is megerősítette.
Az európai számokkal szemben a magyar piacon nőtt a forgalomba helyezett új autók száma.
A '90-es években is volt már klasszikus elektromos városi kisautó, ami lassan zöld rendszámos veteránná érik.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
A villanyautók már 18 százaléknál járnak az újautó-piacon.
Az Ocean-M egyelőre még csak koncepcióautó, de a kész változata is idén várható.
A két új típust nálunk sajnos egyelőre nem lehet kapni, Kínába szánják őket.
Az új otthonokat új autóval együtt is megvásárolhatják meg a japán vevők. A Hyundai esélyt kapott arra, hogy ezt kihasználja.
A tisztán elektromos EZ-6 mellett elérhető lesz a plug-in hibrid EZ-60 is.
Egyelőre titkolózás van a modellel kapcsolatban, de ezt most megtörhetik a kiszivárgott képek.
Különleges technikai megoldásokat rejt és pokolian erős. Minden adott ahhoz, hogy jó terepjáró legyen.
A miniszter elmondta, mi jelenti a jövőt.
A konténervárosban akár 1400-an is elférhetnek.
Az ausztrál Tritium fizetésképtelenné vált, egyelőre nem tudni, hogy mi lesz a cég sorsa.
Három különböző útvonalon is elvégezték a tesztet és az eredmények meglepően jók.
Hol van már a franciaországi elnökválasztás, amikor az elnökjelöltek túlzónak tartották a legnagyobb vállatok vezetőinek csillagászati fizetéseit.
Csúnyán téved, aki a kínai kisboltok alapján ítéli meg Kínát.
A szabályozás nélkül nehéz előrébb menni.
Árérzékenyek honfitársaink az autópiacon.
Új néven bemutattak egy csomó autót, amiket kimondottan Kínának szánnak.
Az újdonság nem lesz annyira japán, mint amennyire a neve sugallja.
Azt tervezik, hogy 2028-ban már csak elektromos autóik lesznek a palettán.
Finom vonalvezetésű, jól felszerelt elegáns kabrió, ami nagyon erős és ezért istentelenül megy.
A kormány szerint a zöldenergia a gazdaság jövője.
A döntés mintegy 14 ezer munkahelyet érint.
A végső megoldást kéri egy szenátor a Biden-adminisztrációtól.
Fittyet hánynak a dél-koreai gumiabroncsgyártók arra, hogy a villanyautók iránti kereslet növekedése veszített lendületéből.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Mate Rimacot Európa Elon Muskjának hívják.
Az akkumulátorok kapcsán két veszélyfaktort is komolyan kell venni.
Amennyiben bebizonyosodik a nemzetbiztonsági kockázat.
Nagyon sokan ebben a technológiában látják a jövőt, a CATL vezérigazgatója viszont egyelőre szkeptikus.
A közösen fejlesztett akkuk már pár éven belül bekerülhetnek a BMW-kbe.
Meredek tempóban csökken a használt elektromos autók ára az amerikai piacon.
Már keresik a 2-3 milliárd dolláros befektetés helyszínét, de a feltételek kemények.
A fényszórók alapján egyértelműen Porsche, a forma viszont nagyon szokatlan.
Az elektromos autók terjedésével végleg búcsúzhat.
Ezzel vennék fel a versenyt az olcsó kínai konkurenciával.