1500 lóerő lett, maradhat?
Durva teljesítményt hoztak ki a 3 literes, B58-ból.
Durva teljesítményt hoztak ki a 3 literes, B58-ból.
Tuningolt BMW XM és Porsche Cayenne Turbo GT feszült egymásnak negyedmérföldön.
Komoly teljesítményt pakoltak az elektromos pickup alá, de csak keleten számít igazán gyorsnak.
Gyorsulási verseny: a kék sarokban egy vérmesen hörgő GT-R Nismo, a piros sarokban pedig egy hangtalan, de pokoli durva, vagyis a Tesla Model X Plaid.
Két autó összetört a verseny során, a harmadik elmenekült.
Nem szerény lista ez: a tizedik helyen lévő Porschénak is elég 3,3 másodperc a nulla-százhoz.
Ha nagyon vágod, hogy melyik autó pontosan hány másodperc alatt gyorsul százra, akkor ez itt a te kvízed.
Csak sok az apróbetűs rész.
A Tesla vezér arról beszélt, hogy még magasabbra emelték a célokat.
Szigorú, de oka van.
A statisztikák ezt nem támasztják alá.
Az egyikben egy 8 literes, szívó V10 ordít, a másikban egy 6 literes, duplaturbós V8. Melyik gyorsul jobban? Tegyék meg tétjeiket!
Melyik a nyerő? Mindkettő több, mint 1000 lóerős, ráadásul Challenger Demon 170-et kimondottan gyorsulási versenyre tervezték.
A Magyarországra érkező kínai gyár autójával mérték össze a teljesítményét.
Versenypályára vittük a Mustang Mach 1-et és a Mach-e-t, hogy összemérjük őket, a nap végén pedig összefoglaltuk a tapasztalatainkat.
Az új kihívó neve: Audi RS4 Competition.
Szigorú intézkedésekkel csapnak oda az aszfaltbetyároknak.
A Lucid Air 1234 lóerős csúcsváltozatáról eddig is tudni lehetett, hogy teljesen elmebeteg, most lemérték, hogy pontosan mennyire.
Örök hitvita marad, hogy vajon elég-e egy gyári Mazda MX-5 teljesítménye, vagy pont egy picit kevés.
Az elmúlt öt évben 30 százalékkal gyorsabban szolgálták ki ügyfeleiket a kormányhivatalban.
Mit tud a Model S Plaid Track Pack a nyolc literes Bugatti ellen?
Az előző világrekord 1,46 másodperc volt.
De hogy miért, azt nem feltétlenül. A McMurtry például ezer lóerős, és már nullától rengeteg leszorítóerőt csinál. Ennyi elég is?
BMW M3 Touring az X5M ellen. A két plusz henger vagy az 500 kiló különbség számít inkább?
Nyilvánosságra hozták a szupersportkocsi adatait, van is min hüledezni.
Ma is bálványozzuk a 0-100 km/órás gyorsulási adatot, miközben gyakorlati jelentősége megkérdőjelezhető. És nem is onnan jön, ahonnan elsőre gondolnánk.
Egy hónap alatt 1,5 százalékkal nőtt az infláció, ennél gyorsabb drágulásra utoljára 1998-ban volt példa.
Egyébként sem lassú a 911 Turbo S, de egy kis fogyókúra sosem jön rosszul.
Fontos tizedmásodperceket szereztek vissza az M550i-nek.
Van az úgy, hogy egy gyorsulási verseny résztvevői közt ég és föld a különbség.
3,9 másodperces gyorsulás nem tűnik lassúnak, de mégis gondot feltételezett. Végül szoftverfrissítés hozza meg az elveszett tizedeket.
Azelőtt kit zavart, hogy vánszorgó vackokkal járunk? Döntsön a gyorsulási verseny, mit tud a 60 benzines ló a 44 villanyló ellen!
A portál elemzése szerint a megyék többségében és a fővárosban gyorsul a járvány dinamikája.
Nem ér, mondják olaszul, és keresnek másik játszóteret. És ezzel mindenki csak nyer.
Nem szeretjük, nem csodáljuk eléggé a bolhákat, pedig valójában rengeteg csodálnivaló lenne ezekben a kis idegesítő rémségekben.
Ilyen egy szexi gyorsulási verseny villannyal.
Egy most megjelent videó alapján 2,5 másodperc alatt lehet a 0-100 km/h.
Nem lőttek mellé, mikor megadták a luxusautó végsebességét.
A profi gyorsulási versenyzés egyszerűen néz ki, de messze nem az. Például az autó beindítása is külön procedúra. Tekerd fel a hangerőt, érdemes.
A látszattal ellenben nem a Szentendrei út királyainak készül, hanem a profiknak
A verseny, ahol az esélyhez 2500 lóerő kell, a győzelemhez inkább 3000. István épít, versenyez, és elmondja, mi kell az egy másodperces 0-100-hoz.
Viszonylag nyűgös típus, elég gyakran kell javítani, teljes gázon 6 másodperc az élettartama.
A Brazil GP rajtjánál indult letaglózóan a Ferrari, de Szuzukában sem lehetett kevésbé gyors.
Ez a BMW olyat megy negyed mérföldön, hogy visszautazik az időben.
Kimentünk a homokra, vonalat húztunk, célt állítottunk, számoltunk, és...
A prototípussal 26-szor egymás után gyorsultak 200 fölé, és alig lassult.
A futurisztikus elektromos autó még egy ötöslottó-nyertesnek is drága mulatság lenne.
A Pirelli kiadta, mennyivel nőtt a kanyarsebesség.
Kinek kérdés ez ma még? Na, de vajon a turbós Polski lesz-e Elon Musk rémálma?
A csúcsmodell helyett most a Model S és Model X olcsóbb kivitelek gyorsulási idejét csökkentették, méghozzá érezhetően.
A múltheti baleset után megkeresett egy éjszakai versenyző. Tudja, miért száguldoznak ilyen sokan a városban és hozott egy rossz hírt is.
Gyorsulási verseny a füves domboldalon, 100 fáklya, ezer élmény. Pedig utálom a fesztiválokat.
Megvan az, csak nem úgy kell nézni.
Lenyűgöző, ahogyan a mutató szinte torpanás nélkül kúszik felfelé. És ez még nem is a vége.