Jelentősen megugrott a légitársaságok forgalma a múlt évben
A pandémia előtti szinttől ugyanakkor elmaradt.
A pandémia előtti szinttől ugyanakkor elmaradt.
Fokozatosan tér vissza az utazási kedv.
Két év lezárás után az emberek kihasználják a szabadságot.
Harmadára eshet vissza idén az utasforgalom a légiközlekedésben az IATA adatai szerint.
Egy-két héten belül rendeződhet a csődbe ment magyar légitársaság körüli huzavona. Igaz, hogy pontosan mennyit kapnak vissza az utasok a le nem repült jegyükért, nem tudni.
Eddig világszerte 123 milliárd dollár állami támogatást kaptak a légitársaságok.
2019-ben 8 halálos baleset történt és 191-en haltak meg. A polgári repülés egyre kockázatmentesebb - idén mondjuk a koronavírus is besegít ebbe.
Több légitársaság, köztük a Wizz Air is vizsgálja a lehetőséget, hogy a középső üléseket blokkolva hagyjon nagyobb távolságot az utasok között.
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség 4 százalék körüli átlagos forgalomnövekedést prognosztizál a következő 10-15 évre.
A negatív rekord mögött egy 1700 éve meghozott döntés áll.
A légi utasforgalom bővülési üteme viszont alacsonyabb volt, mint egy évvel korábban.
A jegyár 72 százaalékát kaphatják vissza azok, akik utazási irodán keresztül vettek jegyet.
Elképesztően sokat fogunk repülni, az iparágba folyamatosan ömlik a pénz, miközben a pilótahiány már most érezhető. Nekünk pedig várhatóan egyre jobban kell figyelnünk a huncut árazási trükkökre.
A hiperinfláció miatt nem engedik ki a cégek dollárban kapott bevételét az országból.
Európában a legrosszabb a helyzet, túlzsúfoltak a repterek, sok a késés. Stratégiát kéne kidolgozni.
Összesen 23 baleset történt, az egymillió járatra vetített súlyos balesetek száma 1,72-ről 1,2-re csökkent.
Dráguló üzemanyagár mellett is dübörög a kereslet a légiközlekedés iránt, főleg nálunk.
A szigorúan műszaki hibákat vizsgáló jelentés szándékosan kihagyta a Germanwings katasztrófáját, valamint az októberi egyiptomi terrortámadást.
Az egész világon folyamatosan bővül a forgalom.