Az eredeti számok többszöröséért fejleszthették a Sony két hétig élő csodajátékát
A gödör egyre mélyebb.
A gödör egyre mélyebb.
Ha elég szavazat összegyűlik, akár meg is valósulhat.
Azóta ők is rózsaszínben látják a világot.
Perre vitték az ügyet, következménye lett az iddqdézésnek.
Sok új boltot nyitottak Kínában.
Fehérvári Donát ötletéből új készlet készül.
Többet ér, mint a film- és zeneipar együtt.
Kitiltást és pert kapott a nyakába a Cyberpunk 2077 fejlesztője. Van visszaút?
A számítógépes játékok fejős tehene egyre több kormány szemét szúrja, ahogy a játékosokét is.
Csak szájhagyomány útján terjedt el, hogy Game Art And Design szakirány indul a Színművészetin. Még Rajk László fektette le a képzés alapjait, így a hallgatók most 2D-s és 3D-s játékokon is dolgoznak. Bemutatjuk őket.
A kiadók rájöttek, hogy jobb fejőstehenet tartani, mint simán tejet árulni. Egy játék ma már nem játék, hanem virtuális vidámpark, ami látszólag ingyenes, de közben évekig termeli a pénzt.
Az E3-at ne keverjük a Sony, a Microsoft, vagy a Nintendo bemutatóival, de így is sok stúdió járt rosszul.
A Global Game Jam játékfejlesztői buli és verseny egyben, ahol improvizált csapatok 3 nap alatt a nulláról raknak össze egy videojátékot. Amiből néha milliós eladású bestseller lesz. A hazai verzión jól látszottak a magyar játékfejlesztés problémái is.
A Playstationt közelebb viszik a rajongókhoz, a Microsoft a szakma előtt villogna az Xboxszal.
Csapágyasra hajtva építik fel napjaink legnépszerűbb videójátékait, a nagy stúdióknál a kultúra része a brutális túlterhelés. Változás mintha lenne, de hosszú lesz az út.
Egyre több pénzt akarnak rólunk leakasztani a videojátékok. Az elmúlt hetekben riasztóvá vált a jelenség, az egész iparág komoly változáson mehet keresztül ennek köszönhetően.
Idén már több bevételt hozhatnak a mobilos, mint a pc-s vagy a konzolos játékok.
A Vakondok 4 dokusorozat a hazai játékfejlesztés kezdetéig ment vissza. Csempészett Commodore-ok, lelkes matekzsenik és a híres Novotrade története.
A százmilliárd dolláros forgalmú játékipar legfontosabb ügyfelei az ötven fölöttiek és a nők lesznek. Meg a kínaiak. Meg a mobiljátékosok. A többieknek maradnak a 15 ezer forintos játékok – élvezzük, amíg lehet.
Ötödével dráguhatnak a játékok itthon. Ha Európában gyártják őket, azért, ha Kínában, azért.l