Frászt hozzák az autósokra a belső sávban előző elektromos egykerekűek
Több száz Megvagy hadnagy országává váltunk.
Több száz Megvagy hadnagy országává váltunk.
Nem volt jó ötlet ma a belvárosban kerékpározni.
Hoztunk egy kis, ám annál fontosabb útravalót a hamarosan rajtoló bicikliszezon előtt.
A főpolgármester azt kéri, hogy mindenki legyen óvatos.
Újabb kerékpárút épül, ezúttal a Szent István körúton.
Ezzel pedig teljese megváltozik a közlekedési rend.
Ahogy a woke-mozgalomnál, itt sem a problémák megoldása, hanem a politikacsinálás a cél.
Vitézy Dávid dugót mutatott, de a helyzet megoldására is javaslatot tett.
Tovább folytatódik a fővárosi közlekedést érintő vita.
Szeretné a sajtón keresztüli üzengetést befejezni.
Azt is megnéztük, mi ellen véd a zöld karó, és mi ellen nem.
A metrópótló buszok útvonalát alakíttatnák át.
Ennyi erővel megszüntethetnénk a Kiskörúton lévő biciklisávokat is – írta Balogh Samu várostervező.
A jármű sofőrje egy útakadályt kikerülve előzött a zebrán, majd a kerékpársávban is.
Kié az úttest és kié a járda a József körúton? Videóriportunk a kerékpársáv-konfliktusok rejtélyeiről.
Az egész Nagykörúton elvenné az egyik sávot az autósoktól, és úgy látja, tíz évig nem épül új híd, mert semmire nincs pénz. Index-nagyinterjú.
Azt akarják, hogy az autósoknak, a kerékpárosoknak és az ott lakóknak is jó legyen.
Fürjes Balázs államtitkár megbélyegzést, elítélést, ellenségképzést lát, megszüntetné az ideiglenesen felfestett biciklisávokat.
Így már Kőbányától a Nagykörútig be lehet biciklizni. A Baross utca belső szakaszán 30 km/h-ra csökkentik a sebességhatárt.
A fővárosi Fidesz frakcióvezetője szerint nem mérik fel, hogy hogyan lehet az autós, a kerékpáros és a gyalogos forgalom összhangját megteremteni.
Az új, 1,7 kilométeres szakasz közvetlenül csatlakozik a Bartók Béla úti kerékpársávokhoz.
Különös jelzőtáblák a nagykörúti bringasávnál: a Kreszprofesszor helyzetelemez.
Az 1,7 km-es szakasz közvetlenül csatlakozik majd a Bartók Béla úti kerékpársávokhoz.
A kevesebb autó és a több biciklis miatt a nagykörút egy szakaszán kerékpársávot festettek fel. Megnéztük, milyen lett.
A főváros megcsinálja, amiről régóta álmodoznak a biciklisek, szerintük nem lesz nagy dugó. Hétfőn kezdik.
A főpolgármester az elmaradt biciklisfelvonulás napján jelentette be, hogy folytatódik a budapesti kerékpárúthálózat fejlesztése.
A munkába járást és a biztonságos közlekedést akarja segíteni a főváros a járvány idején.
Nagykörút, Rákóczi út, Üllői út, Bajcsy, pesti alsó rakpart ,bőven van még lehetőség és teendő, mondja a BFK igazgatója.
Megszületett a megegyezés, nem építik el, meghagyják a helyét, ha majd kiépül a nagykörúti kerékpársáv, ne itt szakadjon meg.
Az autós pizzafutárok ismerik a szabályokat, tudják, hogy kerékpársáv, mégis ráállnak, mert kénytelenek, mondják.
Csütörtökön este megkezdik a felfestést, kipöttyözték a bringasávot az úttesten.
Persze az utolsó métereken elszomorodunk.
Valójában nem lesz ott bringasáv. A sétány mellett csak az autóknak jutott hely.
Megírtuk, hogy nem létező KRESZ-táblák vannak a Fehérvári úton. Elismerik a hibát, javítják.
Kiakadtak a Múzeum körúti dróton, pedig azt pont jó szándékból tették a kerékpársávra.
Persze nem nálunk, hanem San Franciscóban, ahol ellepték a várost az illegális terelőkarók.
Az újbudai Bartók Béla úton két szűkület is nagy fejtörést okoz a BKK-nak. Nincs hely annyi közúti sávnak, amennyit szeretnének, erre most felbontották a járdát, de állítólag nem azért, hogy ott vezessék át a kocsikat.
A bringás ütközések 20 százaléka kerékpársávban történik, többnyire két forgatókönyv szerint.
Szélesebb járda, kerékpársáv, több parkolóhely mehet a levesbe, ha a főváros új tervei alapján épül át az utca.
A bringások és a helyi vendéglátósok is inkább szélesebb járdát, kerékpársávot szeretnének nagyobb gépkocsiforgalom helyett.
Két hónapig csak gyalog vagy kerékpárral lehet átjutni. A szélesebb villamosperonok kiszoríthatják a kerékpárokat a Bartók Béla és a Fehérvári útról.
Az Olof Palme sétány, amit megszüntetnének a környék kerékpár-közlekedésének egyik főütőere.
Tarlós nem olyan rég arról elmélkedett, hogy ki kellene tiltani a bringásokat a buszsávból.
A Csalogány utcában is változik a forgalmi rend.
Hamarosan legálisan is kerékpározható lesz a 11-es út belterületi szakasza, ahonnan eddig mondvacsinált okokkal tiltották ki a bringákat.
Az iskola előtti biciklisávon végig autók állnak, a kerékpárosok a forgalommal szemben lavíroznak.
Ezt a felfestést mégis hogy gondolták?
Évek óta ez a helyzet, pedig állítólag csak két táblát kellene arrébb tenni, hogy ne a gyerekek és kutyák között száguldjanak a kerékpárosok.