Kartellek kezében a mexikói lime
Az ára 2021 januárjától a háromszorosára növekedett.
Az ára 2021 januárjától a háromszorosára növekedett.
Akár egész hétvégére is elvihető lesz a kedvelt autómegosztó járműve.
Korábban a NAV nyilvántartásában szerepeltek emiatt.
Szabadulni akartak a régi modellektől, miután eladták a Jump üzletágat a Lime-nak.
Az engedély nélkül parkoló rollerek rontják az utcaképet is a polgármester szerint.
A felhasználói igényekhez igazodva szűkített flottával kezdenek, de a működési terület változatlan marad Budapesten.
A cég Dél-Koreát leszámítva világszerte szünetelteti tevékenységét.
Semmiképp ne tegyük. De az Index újságíróit felmentő bírósági végzésből akár ez is kiolvasható. Nem lett tisztább a kép, hogy minek számít a roller.
Megelégelte a VII. kerület az utcákon hagyott elektromos rollerek látványát.
Elbocsátások is lesznek a cégnél, azt remélik, így egyenesbe jöhetnek pénzügyileg 2020-ban.
A cég felmérése szerint fél év alatt összesen 1,3 millió kilométert rollereztek Budapesten az e-rollerrel.
Mágneshorgászok szedték ki a bedobott Lime-okat. A Városligeti-tóban is volt egy, az már eltűnt.
A cégek már dolgoznak a megoldáson, de egyelőre nagyon hamar leamortizálódnak a kölcsönözhető e-rollerek. Ez se nem környezetbarát, se nem fenntartható üzletileg.
A cseh főváros megelégelte a járdán hagyott akadályokat.
A cég okosítóján szóba került, hogy tekint a főváros az elektromos rollerre, miért tiltott az ötödik kerület, és miért drága a kölcsönzés.
Szabálysértés miatt büntették meg az Index rollerező újságíróit. A rendőrség szerint a Lime segédmotoros kerékpárnak számít, bukósisak kell hozzá, nem mehet se járdán, se kerékpárúton. De jött a csavar.
Az V. kerület saját rendelete alapján elkezdte begyűjteni a széthagyott elektromos rollereket, és csak pénzért adta vissza.
Kinek jó a Bubi mintájára kölcsönözhető elektromos roller, a Lime? Egyből áthágtuk az egyik szabályt, de már tudjuk, veszélyes-e és mennyire drága az új tömegközlekedési eszköz. Ciki rollerezni?
A fővárossal való hosszas egyeztetés után megkezdődhet a Lime tesztüzeme. A szabad e-rollereket telefonos applikációval lehet felkutatni, kölcsönözni és használni.
A jármű maximális végsebessége 25 km/óra lehet, egy töltéssel pedig 60 kilométert tud megtenni.