Hivatalos levélben fordultak a BKK, a Főváros és a Budapest Közút vezetéséhez.
Önnek melyik a kedvenc bringaútja?
Fél a magyar.
A magyarok 63 százaléka nem autóval közlekedik.
Mindenhol nőtt a kerékpáros forgalom Budapesten.
A Városligetben emelték fel a bringákat.
Egyre több a lezárás, sokan pattannak nyeregbe.
A Magyar Kerékpárosklub menekülőutakkal és tippekkel segít elkerülni a dugókat Budapesten.
A pandémia okozta szünet után idén június 26-án megint megtartják I bike Budapest kerékpáros rendezvényt.
Áprilistól egészen októberig az „Inkább bringázz!” jelmondattal népszerűsítik a kerékpározás számos alternatíváját országszerte.
Szakértőt kérdeztünk a témában.
A BKK 64,3 százalékkal nagyobb forgalmat mért 2021 januárjában az előző év azonos hónapjához képest.
2020. december 15., 18:14
2020. november 17., 15:25
A koronavírus járvány miatt folyamatosan növekszik a kerékpározók száma, ezért is jött létre az együttműködésre.
2020. szeptember 10., 07:50
A 30-as években kerékpárboom volt a fővárosban, de a háború után a bicikli eltűnt a tervezők gondolkodásából. Ezt ma is nyögi a főváros, akárcsak az agglomerációból érkező autóáradatot. Vitézy, a kerékpárosklub és a főváros vitázott arról, mi lehet a megoldás.
Rengeteg új kerékpáros jelent meg az utakon az elmúlt hetekben. Munkába járók és kocaturisták is bringára pattantak, részben biztonsági megfontolásból, részben mert nem maradt más szórakozás. Az eltűnő autók is segítettek.
Jó idő is van, de alighanem a koronavírus is magyarázza, hogy az autós, illetve a tömegközlekedést használó budapestiek is átnyergeltek a biciklire.
A belváros legfontosabb biciklisútvonala megy át a Kiskörúton, de az igazi előnye csak az, hogy jobb, mintha nem lenne - igazából ezernyi probléma van vele.