Most a szív diktál, az ész pedig kussoljon
Ennél szórakoztatóbb pick-up nincs az európai piacon, létjogosultsága viszont van. De mi haszna valójában?
Ennél szórakoztatóbb pick-up nincs az európai piacon, létjogosultsága viszont van. De mi haszna valójában?
Eladóvá vált az a lánctalpas Ford Raptor, amivel a havas hegyekben verettek még 2014-ben.
Aszfalton megalázó a különbség.
Országos bajnokot avattunk Veszprémben. Még a világbajnok is benézett.
Ismét nagyot alkotott a Henessey.
Ez van, manapság mindenből is lesz terepváltozat.
A kiállása pusztító, a mérete túlzó, a V6 állatul szól, borzasztó minőségű földúton pedig úgy lehet vele hasítani, hogy az valami egészen ördögi.
Ráadásul a V8-at is visszakapta, méghozzá nem is akárhonnan: a Shelby GT500-tól.
Nem bírt a 450 lóerővel. Az eladó fenyeget, ha nem veszed meg az autóját, a teherhajón viszont kialudt a tűz.
Saját kereskedője perelte be a Nissant, százmilliókért cserélhet gazdát az egyik legkülönlegesebb Toyota. Totalcar Híradó.
Álcázza magát a Cupra, gyorshajtókra vadászik a rendőrség, és egy autó, ami repül.
Nem csak erősebb, de magasabb, szélesebb, és látványosabb is az alapmodellnél.
Ez volt az első alkalom, hogy az űrbe szánt hajtóműveket tesztelték.
A neve ennek is Raptor lesz, és csak jövőre érkezik, de már most elkezdik beharangozni az érkezését.
Benzin van, szikra van, mégse csinál semmit. Pár napja még jó volt. Merre induljak?
A pilot időben katapultált, kórházba szállították.
Egyedül könnyen elejtette a kisebb prédákat, de csoportos vadászat során nagyobb vadakat is leteríthettek.
Egy pickup, medvék, természeti szépségek, katasztrófák, cigánypaloták, szép utak, ez mind belefér 2000 kilométerbe. Meg egy nagyon erős BMW is.
A Transzfogarasi út miatt mentünk, és az út ugyan a helyén volt, csak nem láttunk belőle semmit. De legalább jöttek a macik.
Kimentünk terepezni, és még egy rendes terepjárót i vittünk. Hiába a milliós technika, ha az anatómia a lényeg.
Ismerkedés a román közlekedési folklórral, de végre arra használjuk a Raptort, amire kell, kemény terepezésre.
Négy ember. Egy gép. Öt nap. Elmegyünk a határig és azon is túl.
Hat méter hosszú, 2,5 tonna, együtt gyorsul egy Honda S2000-rel, elhúz egy házat, és mindenhol elmegy, bármilyen tempóval. Ja, repülni is tud.
Kb. 30 lóerővel lesz erősebb az aktuális legnagyobb V2-esküknél, a Thunder Stroke 111-nél.
Van valami elképesztően vonzó a japán blokkal szerelt olasz motor koncepciójában: egy izgalmas és szép jármű, ami nem romlik el! A Cagiva pedig meg is csinálta.
Amerikában az F-150 Raptor nagyszerűen bevált, most a Rangerből is készül sportos-terepes kivitel.
A Ford most éppen azt igyekszik bemutatni, hogy az SVT Raptor természetes közege a sivatag.
Az oroszoknak egyelőre nincs olyan gépük, ami felvenné a versenyt az F-22-esekkel.
Miért nem lett akkora sláger itthon a Cagiva Raptor 650?
Hétszáz lóerő egy utcai sportkocsinak sem kevés, de terepen is jókat lehet vele mókázni.
Szíriai IS-állásokat bombázott a korábban pilótákat fojtogató F–22 Raptor. Azért a légvédelemnek odaszóltak előtte.